سرانه ورزشی هر دانشجوی دانشگاه تهران 40 متر است

11:04 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۶۴۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: هر دانشجوی این دانشگاه 40 متر فضای ورزشی در اختیار دارد.

سرانه ورزشی هر دانشجوی دانشگاه تهران 40 متر استبه گزارش  گروه جامعه ،مراسم افتتاح عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه تهران با حضور معاون فرهنگی، مدیرکل تربیت بدنی و جمعی از مسئولان دانشگاه تهران، در اراضی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی برگزار شد.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مراسم افتتاح عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی این دانشگاه، تاکید کرد: ساخت سالن چندمنظوره ورزشی سرانه فضای ورزشی برای دانشجویان را بهبود می‌بخشد.

 سرسنگی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی نسبت به تحقق قولی که چند سال پیش به دانشجویان داده بود، گفت: دانشگاه تهران ۸۸ هزار متر فضای ورزشی روباز دارد که سرانه هر دانشجو حدود ۴۰ متر می‌شود و وضعیت خوبی است؛ اما مقدار فضای ورزشی سرپوشیده ۲۹ هزار متر است که خوب نیست. ساخت سالن چندمنظوره ورزشی اتفاق خوبی خواهد بود که می‌تواند اندکی سرانه ورزشی سر پوشیده دانشجویان را بهبود ببخشد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران، ادامه داد: این سالن که با همکاری مدیرکل فنی و پشتیبانی دانشگاه ساخته می‌شود، در دو سطح ورزش‌های توپی و ورزش‌های رزمی افتتاح خواهد شد که می‌تواند کمبود فضا برای ورزشکاران رزمی و به خصوص کشتی‌گیران را رفع کند.

سرسنگی افزود: طی دو هفته آینده نیز مجتمع بزرگ ورزش‌های آبی را با بودجه ۶ میلیاردی و با همکاری بخش خصوصی در کنار دانشکده تربیت بدنی کلنگ خواهیم زد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران ضمن تاکید بر برنامه ریزی های بلند مدت و سودمند، گفت: هر مدیری باید کارهای زیربنایی را هم در نظر بگیرد و تنها به طرح هایی که در زمان مدیریت خود او به بهرره برداری می رسد فکر نکند، وظیفه ما است که کارهای بنیادی را پیش ببریم حتی اگر نتیجه آنها در زمان مدیریت شخص دیگری به ثمر بنشیند.

در ادامه این مراسم، مهدی قاسمیه مدیر کل طرح های ‌ فنی و پشتیبانی دانشگاه تهران ضمن تقدیر از تلاش های معاون فرهنگی دانشگاه تهران، به تشریح جزئیات این طرح پرداخت.

در پایان، کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی (سالن شماره 3) دانشگاه تهران با حضور مسئولان دانشگاه تهران به زمین زده و ابراز امیدواری شد در نزدیک ترین زمان ممکن این مجموعه به بهره برداری برسد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *