قاضی:800 میلیون تومان از پرسپولیس و استقلال طلب دارم/ برنامه‌مان این بود گل نخوریم

20:40 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم پدیده گفت: 450 میلیون تومان از استقلال و 350 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم اما هنوز این موضوع‌ها حل نشده است.

به گزارش گروه ورزشی ، محمد قاضی بعد از تساوی بدون گل امشب (دوشنب) پدیده در خانه پرسپولیس  در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود هرچند پیش‌تر برنامه‌مان این بود که در این بازی گلی دریافت نکنیم که خدا را شکر هم همینطور شد. بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم پرسپولیس مقداری روی ما فشار وارد کرد که کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده برای تساوی به ورزشگاه آزادی آمده بود گفت: اصلاً این طور نیست ما حتی در دقیقه 94 هم دو موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم و اگر یکی از توپ‌های ما گل می‌شد شرایط بازی به کل عوض می‌شد. در بازی امروز 4، 5 بازیکن جوان در میدان داشتیم که برای اولین بار بود در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند که با این شرایط باز هم عملکرد تیم ما خوب بود.

بازیکن پدیده در خصوص وضعیتش در تیم پدیده یادآور شد: شرایط فوتبال همیشه فرق می‌کند، من در تیم‌های زیادی بازی کردم و الان هم در خدمت تیم پدیده هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. امیدوارم بتوانم تجربیاتم را در اختیار این تیم قرار دهم. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در ادامه بیشتر به هماهنگی برسیم و از پتانسیل‌های تیم‌مان به اندازه کافی استفاده کنیم و تیمی یکدست را تشکیل دهیم.

قاضی در خصوص طلب‌هایش از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز تصریح کرد: من 450 میلیون تومان از استقلال و 350 میلیون هم از پرسپولیس طلب دارم که برای 450 میلیون استقلال حکم دارم و از پرسپولیس برای 300 میلیون حکم و برای 50 میلیون دیگر چک دارم. متاسفانه فعلا صحبتی در این خصوص با من نشده، اما اگر پیگیر باشند این موضوع حل می‌شود در غیر این صورت من باید توسط وکیل و مدیربرنامه‌هایم برای دریافت مطالباتم از جایی دیگر پیگیری کنم.

مهاجم پدیده افزود: متاسفانه صحبتی که الان مطرح است این هست که باشگاه‌ها اطلاعات غلط به AFC می‌دهند، که این می‌تواند در آینده برای ما بد شود، چون بعضی‌ها مثل من از AFC حکم دارند. من تاکنون به باشگاه‌ها و تماشاگران‌شان احترام گذاشته‌ام، 3 سال از این موضوع می‌گذرد و روی طلب من دیرکرد هم آمده است. تقریباً 800 میلیون از این باشگاه‌ها طلب دارم، اگر آنها احترام بگذارند و منطقی بیایند و مذاکره کنند سعی می‌کنیم که با همدیگر توافق کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *