از تحقیقات فیلمنامه "شهید حججی" و خداحافظی با طیب خان تا سلام قاتل اهلی به سینمای ایران+عکس

16:57 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۳۰
بیست و نهمین روز از آبان ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به اتمام تحقیقات سریال "شهید حججی" و فیلم جدید مسعود ده نمکی با نام زندانی ها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و نهمین روز از آبان ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به اتمام تحقیقات سریال "شهید حججی" تا اواخر هفته آینده و فیلم جدید مسعود ده نمکی با نام زندانی ها اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
ماه ربیع الاول، ماهی مبارک است/در اول ماه ربیع الاول برای سلامتی ولی عصر(عج) صدقه دهید

کارشناس علوم قرآنی گفت: باید دقت کنیم و توجه داشته باشیم که از ماه محرم و صفر خارج می‌شویم، بنابراین باید حس انسان دوستانه بیش از گذشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صابری کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره ماه ربیع الاول گفت: پس از فارغ شدن از ماه محرم و صفر و عزاداری برای حضرت سید الشهدا(ع)، اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) مومنان انرژی های مثبت معنوی زیادی کسب کرده و با کوله باری ارزشمند از مواعظ قرآن و اهل بیت وارد ماه شادی یعنی ربیع الاول می شوند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
اتمام 20 درصد از فیلمبرداری "از یادها رفته"/ تولید با حضور بازیگران جدید در سال 97 ادامه دارد+عکس

تهیه کننده سریال "از یادها رفته" گفت: 20 درصد از فیلمبرداری سریال "از یادها رفته"به پایان رسیده است و با توجه به روند تولید فکر می‌کنم در سال 97 نیز ساخت اثر ادامه داشته باشد.

اکبر تحویلیان تهیه کننده تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین مراحل تولید سریال "از یادها رفته" گفت: 20 درصد از فیلمبرداری سریال "از یادها رفته" به پایان رسیده است و با توجه به روند تولید فکر می‌کنم در سال 97 نیز ساخت اثر ادامه داشته باشد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
لاتاری امروز کلید می‌خورد

بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی "لاتاری" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" به تهیه کنندگی "سید محمود رضوی" امروز در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی "لاتاری" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" به تهیه کنندگی "سید محمود رضوی" امروز در تهران آغاز خواهد شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
حافظ ناظری از بیمارستان مرخص شد/حالش خوب است

مدیر برنامه حافظ ناظری گفت: ناظری که برای حضور در مراسم هفتم زلزله زدگان کرمانشاه به روستای کوئیک رفته بود عصر روز گذشته هنگام بازگشت دچار این اتفاق شد و به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شد.

مدیر برنامه حافظ ناظری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان در خصوص آخرین وضعیت حافظ ناظری که روز گذشته هنگام بازدید از مناطق زلزله زده راهی بیمارستان شد گفت: شب گذشته حافظ ناظری به دلیل خستگی ناشی از کار دچار افت شدید فشار شده و از حال رفت.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
بتمن باکس آفیس هالیوود را از آن خود کرد/سقوط آزاد جانی دپ در گیشه سینمای جهان+عکس

جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود، موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "لیگ عدالت" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود، موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "لیگ عدالت" منتشر شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
ده نمکی با زندانی‌ها راهی فجر می‌شود/کارگردان اخراجی‌ها با طیب خان خداحافظی کرد


مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان سینمای ایران بامداد امروز با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام از ساخت فیلم جدیدش با نام "زندانی‌ها" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان سینمای ایران بامداد امروز با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام از ساخت فیلم جدیدش با نام "زندانی‌ها" خبر داد. وی برای ساخت این اثر فیلمنامه را برای دریافت پروانه به شورای صنفی پروانه ساخت ارائه داده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
اتمام تحقیقات فیلمنامه "شهید حججی" تا اواخر هفته آینده/وضعیت کارگاه ۴۸ تا پایان سال مشخص می‌شود

دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" گفت: سریال "شهید حججی" به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود اما در حال حاضر در مرحله تحقیقات و نگارش همزمان فیلمنامه است که بخش داستانی آن چون نیاز به تحقیق ندارد نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نگارش سریال 26 قسمتی "کارگاه 48" سال 95 به پایان رسید و به دلیل درگذشت تهیه کننده آن حمید آخوندی کار متوقف شد. نویسنده سریال "کارگاه 48" رسول صانعی، لوکیشن اصلی این سریال پایگاه هوایی شهر اصفهان و موضوع آن درباره تولید قطعه‌ای مهم از هواپیمای F14 یکی از مهمترین هواپیماهای جنگنده در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
دیدار پاییزی حجت اشرف زاده با مخاطبانش/اجرای جدیدترین آلبوم خواننده قطعه ماه و ماهی در برج میلاد+عکس

حجت اشرف زاده روز جمعه 24 آذرماه جدیدترین آلبومش "وقت عاشقی" را در مرکز همایش های برج میلاد اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، حجت اشرف زاده خواننده قطعه "ماه و ماهی" در روزهای پایانی فصل پاییز در سالن همایش های برج میلاد آلبوم جدید خود را برای مخاطبان اجرا می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی فیلم فجر ۳۶ فردا تمام می‌شود

فردا ۳۰ آبان مهلت ثبت نام در بخش فیلم های داستانی و مستند سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به پایان می رسد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر مهلت ثبت‌نام بخش سودای سیمرغ شامل فیلم سینمایی و مستند به شرط زمان حداقل ۷۵ دقیقه از اول آبان ماه آغاز شده است و فردا ۳۰ آبان به پایان می رسد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
بازگشت پرویز پرستویی به سینماها با قاتل اهلی/چهار فیلم به چرخه شلوغ اکران اضافه شدند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی "قاتل اهلی" به کارگردانی "مسعود کیمیایی" از چهارشنبه یکم آذرماه در گروه آزادی اکران خواهد شد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش (29 آبان ماه) گفت: امروز قرارداد فیلم سینمایی "من دیوانه نیستم" در گروه قدس پس از فیلم سینمایی "خالتور" به ثبت رسید.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
فانتوم آخرین فیلم پرافتخارترین بازیگر سینمای هالیوود+عکس

تصویر جدید "دنیل دی لوئیس" پرافتخارترین بازیگر سینمای هالیوود در فیلم "موضوع فانتوم" به کارگردانی "پل توماس اندرسون" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تصویر جدید "دنیل دی لوئیس" پرافتخارترین بازیگر سینمای هالیوود در فیلم "موضوع فانتوم" به کارگردانی "پل توماس اندرسون" منتشر شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

دیدار زانیار خسروی با طرفدارانش به 15 آذرماه موکول شد/طنین قطعه می‌دونستم میری در سالن میلاد+ عکس

زانیار خسروی که قرار بود دوم آذرماه با اجرای جدیدترین آثار خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رود به علت تعمیرات سالن میلاد نمایشگاه به 15 آذر ماه موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، زانیار خسروی که قرار بود دوم آذرماه با اجرای جدیدترین آثار خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رود به علت تعمیرات سالن میلاد نمایشگاه به 15 آذر ماه موکول شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *