رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازیگران با سابقه سینمای ایران کجا هستند/چرا فقط عده‌ای خاص در جشنواره فیلم فجر دیده می‌شوند

11:30 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۳۸۰
بازیگر فیلم "دریاچه ماهی" گفت: در کل داوری ها در جشنواره فیلم فجر طی چند سال گذشته بسیار عجیب و کاملاً سلیقه‌ای شده است و نمی‌توان گفت انتخاب یک نفر و یا عدم انتخاب آن شخص بر اساس معیارهای کارشناسی است.

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم. "گیله وا" آخرین اثری بود که در آن به ایفای نقش پرداختم و بعد از آن بیشتر روی کارهایی به غیر بازیگری متمرکز شده ام.

وی درباره احتمال حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال افزود: امسال نسبت به سال گذشته کم کارتر شده ام و تنها با فیلم "سرو زیر آب" به کارگردانی "محمدعلی باشه آهنگر" در جشنواره فجر حضور خواهم داشت.

ستاره اسکندری

بازیگر فیلم "دریاچه ماهی" دلیل کم کار شدن خود نسبت به سال گذشته را اینگونه شرح داد: در ابتدا دلیل اصلی کم‌کار بودنم طی سال جاری را باید کم شدن پیشنهادات خوب اعلام کنم و در درجه دوم حضورم در تمرینات تئاتر "نفر دوم" به کارگردانی "مهین صدری" و همچنین سریال "گیله وا" باعث شد نتوانم به صورت جدی به پیشنهادات سینمایی فکر کنم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه سینما و تلویزیون افزود: این روزها ترجیح می‌دهم فقط به بازیگری فکر نکنم و تجربه‌های جدید را به دست آورم و در همین راستا به تازگی مسئولیت انتخاب بازیگر سریال "زندگی از نو" به کارگردانی "علی محمد عاطفی" را پذیرفته ام.

این بازیگر سینما و تئاتر ادامه داد: این سریال به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد و من برای حضور در پروژه عازم شهر تالش هستم و پس از تولید، سریال "زندگی از نو" از شبکه پنجم سیما روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم "سرو زیر آب" تصریح کرد: بعید می‌دانم که برای این فیلم بتوانم جایزه بگیرم زیرا فیلم در بدو امر فضایی بسیار مردانه دارد و به همین خاطر احتمال اینکه بازی من در آن دیده شود بسیار کم است. البته زیاد هم دریافت این جایزه برای من فرقی ندارد.

ستاره اسکندری

بازیگر فیلم "آقا یوسف" ادامه داد: در کل داوری ها در جشنواره فیلم فجر طی چند سال گذشته بسیار عجیب و کاملاً سلیقه‌ای شده است و نمی‌توان گفت انتخاب یک نفر و یا عدم انتخاب آن شخص بر اساس معیارهای کارشناسی است پس من هم دیگر آن چنان به این جشنواره و جایزه اش فکر نمی‌کنم. البته این را کتمان نمی‌کنم که جایزه برای هر بازیگری ارزشمند است اما نمی‌خواهم آن را به هر قیمتی به دست آورم.

اسکندری با گلایه از وضعیت داوری های جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: متاسفانه کار از سلیقه هم گذشته است. برخی بازیگران در جشنواره جایزه می گیرند که انگار باید دیده شوند و شما در سینمای ایران هم دیگر تعداد محدودی بازیگر می بینید. از بازیگران با سابقه استفاده نمی شود. به نظر من باید از فیلمسازان این سوال را پرسید که چرا دیگر از بازیگران خوب و با سابقه استفاده نمی کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *