رستاک حلاج در سالن میلاد روی صحنه می رود/ اهدا عوائد کنسرت به زلزله زدگان+عکس

14:29 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۸۵۹۳
رستاک حلاج خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار تک آهنگ های متعدد و پر مخاطب، 22 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رستاک حلاج خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار تک آهنگ های متعدد و پر مخاطب، 22 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.

رستاک حلاج
قرار است قطعات جدید منتشر شده رستاک حلاج از جمله "گردنبند" در این کنسرت اجرا شود.

بخشی از عوائد این اجرا از طرف حلاج و شرکت "آوای باران" صرف امور خیریه برای کمک به آسیب دیدگان زمین لرزه کرمانشاه می شود.

رستاک حلاج که با قطعاتی چون "ته‌سیگار"، "دانشگاه"، "دریا"، "پاییز سال بعد"، "جوون‌مرگ"، "شرابی" توانست محبوبیت زیادی را بین قشر خاصی از علاقه‌مندان موسیقی پاپ کسب کند، برای اولین بار، شامگاه 27 شهریورماه در تالار خلیج فارس تهران روی صحنه رفت.

او پیش از کنسرت شهریور ماه اجراهای متعددی در برنامه‌های مختلف از جمله خانه ترانه و کانون ادبی زمستان داشت که با استقبال خوب اهالی ترانه روبه‌رو شد.

این آهنگساز و ترانه سرا قطعات پرطرفداری را برای مهدی یراحی در آلبوم‌های "امپراطور" و "مثل مجسمه" ساخته که از جمله آنها می‌توان به "زمستون"، "از خودت خبر بیار" و "داره گریه می‌کنه" اشاره کرد.

 رستاک حلاج متولد 13 تیرماه 1362 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته موسیقی است و در زمینه های ترانه سرایی و آهنگسازی هم مشغول است. از بچگی عاشق موزیک بود و در خانواده ای بزرگ شده بود که همه موزیک گوش می کردند. پدرش علی حلاج خواننده و دوبلور بود و یک دوره در رادیو کار می کرد البته نه به صورت حرفه ای و جدی که کسی او را بشناسد. از ۱۲ سالگی و با نوازندگی گیتار کار را شروع کرد سپس به آهنگسازی علاقمند شد و روی شعرهای حافظ و فروغ آهنگسازی و اجرا می‌کرد و بعدها به ترانه‌ هایی شبیه به شخصیت خود و به سبک امروزی‌ گرایش پیدا کرد. او در اصل خود را موزیسینی می‌ داند که به سمت ترانه رفته است. با اغلب خواننده ها همکاری می کند و مجموعه ترانه هایش در قالب کتابی به اسم "پاییز سال بعد" منتشر شده است.

رستاک حلاج

کنسرت رستاک حلاج روز چهارشنبه، 22 آذرماه، ساعت 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *