تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان قضایی نیروهای مسلح

10:55 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۱۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان قضایی نیروهای مسلح  خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر یک پشتوانه برای مدیران است.

محمود صفری معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر یک پشتوانه برای مدیران است.

وی افزود: هدف از تشکیل اتاق فکر کمک به ارتقای سطح عملکرد بخش‌های مختلف و بدست آوردن راه‌های میان‌بر برای رسیدن به اهداف است چون مبنای اقدامات ما باید مبتنی بر اندیشه و تفکر باشد، اتاق فکر به دنبال این نیست که برای مدیران، نسخه‌ای الزام‌آور بنویسد یا بگوید حتماً باید این کار را انجام داد بلکه یک پشتوانه فکری برای مدیران ایجاد می‌کند.

صفری با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر یک همبستگی درون‌سازمانی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در اتاق فکر به دنبال آن هستیم تا از اندیشه‌ها و تراوش‌های فکری کارکنان بهره ببریم.

معاون قضایی و حقوقی تصریح کرد: از ویژگی‌های اتاق فکر این است که خوب بشنویم و به افراد فرصت برابر برای ابراز نظرات داده شود و اظهارنظر آزاد است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *