کروز: نتایج 2 بازی دوستانه مثبت است/ تیم مقابل ونزوئلا قوی‌تر بود

9:18 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۵۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مقابل ونزوئلا، رونمایی از یک تیم قوی‌تر بود، اما هنوز سعی می‌کنیم مواردی را آزمایش کنیم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اوسیانو کروز، درخصوص نتایج دو دیدار دوستانه تیم ملی در اردوی اروپا اظهار داشت: نتایج بسیار مثبت است. علیرغم سختی‌هایی که جهت هماهنگی این دو مسابقه داشتیم از آن جمله تاخیر فدراسیون در تصمیم‌گیری، کار‌ها از نظر آنچه که از سوی تیم ارائه شد و تثبیت کیفیت بازیکنان، به خوبی پیش رفت. ما همه می‌دانیم که کار‌های زیادی درپیش است که باید انجام دهیم، اما چشم انداز بسیار امیدوارکننده است. حداقل آنچه که به کار تیم بستگی دارد.

وی در ادامه در باره دستاورد‌های کادر فنی از دو مسابقه خاطرنشان کرد: در مسابقه با پاناما سعی کردیم چند بازیکن را در پست جدید امتحان کنیم که به نظر نیاز به موارد انتخاب بیشتری داشتیم. مقابل ونزوئلا، رونمایی از یک تیم قوی‌تر بود، اما هنوز سعی می‌کنیم مواردی را آزمایش کنیم. در پایان همه بازیکنان غیر از امیر عابدزاده که دروازبان بود، این فرصت را یافتند که در مسابقه‌ها حضور داشته باشند. ما هم به اهداف‌مان جهت ارائه تجربه بین‌الملی بیشتر به بازیکنان مقابل فوتبال سرعتی و فشرده آمریکایی برسیم که می‌توانیم در گروهمان در جام جهانی با آنها رویارو شویم.

مربی تیم ملی در پایان در مورد بزرگترین نگرانی تیم ملی از حالا به بعد گفت: آنچه که ما را نگران می‌کند احساس نداشتن زمان کافی برای کار کردن با بازیکنان تا جام جهانی در تیم است. اما امیدواریم که فدراسیون بتواند به ما کمک کند. برای مثال حریفان ما را هر چه سریعتر تعیین کند تا اینکه تمام آماده سازی‌های چه فنی و چه لجستیکی بتواند به بهترین شکل انجام شود. اگر تصمیمات سریع و صحیح انجام شود ما می‌توانیم بهتر کار کنیم و شرایط بهتری را برای بازیکنان فراهم کنیم تا تکامل پیدا کرده و رشد کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *