تجهیز ۳۰ اکیپ علمیاتی برای حل مشکل روشنایی روستا‌های سرپل ذهاب/ مشکل برق مناطق شهری امشب برطرف می‌شود

19:46 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۴۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه بیش از ۷۵ درصد روستا‌های سرپل ذهاب فاقد برق و روشنایی است، گفت: در حال حاضر ۳۰ اکیپ عملیاتی در منطقه حضور دارند و تمامی لوازم و تجهیزات آن‌ها تامین شده تا مشکلات برق روستا‌ها به سرعت برطرف شود.

به گزارش گروه اقتصاد ،تجهیز ۳۰ اکیپ علمیاتی برای حل مشکل روشنایی روستا‌های سرپل ذهاب/ مشکل برق مناطق شهری امشب برطرف می‌شود

مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه بیش از ۷۵ درصد روستا‌های سرپل ذهاب فاقد برق و روشنایی است، گفت: در حال حاضر ۳۰ اکیپ عملیاتی در منطقه حضور دارند و تمامی لوازم و تجهیزات آن‌ها تامین شده تا مشکلات برق روستا‌ها به سرعت برطرف شود.


آرش کردی که برای بازدید از وضعیت تاسیسات برقی مناطق زلزله زده به غرب کشور سفر کرده است در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، با بیان این مطلب افزود: پست انتقال ۲۳۰ کیلوولت شهر سرپل ذهاب به‌رغم اینکه دچار آسیب‌های جدی شده بود با تلاش‌های صورت گرفته مجددا وارد مدار شد.


وی با تاکید بر اینکه بیش از ۶۰ درصد پست سرپل ذهاب یک بر اثر زلزله رخ داده دچار آسیب شده بود، ادامه داد: هم اکنون پست ۶۳ کیلوولت سرپل ذهاب یک و دو برق دار شده است و یک پست سیار نیز در حال حمل است تا برای اطمینان خاطر بیشتر در این محل نصب شود.


مدیرعامل توانیر با اشاره به اینکه تنها یک پنجم فیدر‌های شهر سرپل ذهاب قطع است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم این منطقه در خارج از منازل خود حضور دارند در تلاشیم تا امشب روشنایی شهر به صورت کامل تامین و منطقه و معابر آن دارای فضای روشنی باشد.

بیش از ۸۰ درصد مناطق شهری سرپل ذهاب دارای برق است


کردی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۰ درصد مناطق شهری سرپل ذهاب دارای برق است، خاطرنشان کرد: عمده مشکل ما مربوط به خاموشی‌های روستا‌های این شهرستان است.


وی با تاکید بر اینکه بیش از ۷۵ درصد روستا‌های سرپل ذهاب فاقد برق و روشنایی است، عنوان کرد: از ۲۶۴ روستای بی برق هم اکنون نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ روستا دارای برق و مابقی آن‌ها فاقد روشنایی هستند.


مدیرعامل توانیر خبر از تقویت اکیپ‌های مربوطه داد و افزود: در حال حاضر ۳۰ اکیپ عملیاتی در منطقه حضور دارند و تمامی لوازم و تجهیزات آن‌ها تامین شده تا مشکلات برق روستا‌ها به سرعت برطرف شود.


کردی با تاکید بر اینکه مشکل عمده و جدی برای تامین برق نخواهیم داشت اظهار امیدواری کرد تا آخر وقت امشب مشکل برق مناطق شهری سرپل ذهاب برطرف شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *