نماینده زن کنگره آمریکا در پیاده‌روی اربعین +عکس

8:52 - 15 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۹۴۴
نماینده ضدجنگ کنگره آمریکا با سفر به کشور عراق، در مراسم پیاده روی اربعین حضور پیدا کرد و از نجف با پای پیاده راهی کربلا شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ،خانم «سینتیا مک کینی» Cynthia McKinney که سابقه ۱۲ سال حضور در مجلس نمایندگان آمریکا را دارد، راهی مراسم اربعین حسینی شده است. مک کینی هم اکنون استاد دانشگاه در بنگلادش است و به گفته خودش از مدت‌ها قبل در فکر سفر به عراق بوده است.
 
نماینده زن کنگره آمریکا در پیاده‌روی اربعین +عکس

وی به حمله آمریکا به عراق اشاره می‌کند که در آن زمان نماینده مجلس ایالتی جورجیا بوده و برضد حمله دولت بوش به عراق سخنرانی کرده است؛ سخنرانی‌هایی که گویا برای او چندان بی هزینه هم نبود و از سوی همکارانش، مورد حملات و انتقادات بسیاری قرار گرفته و متهم به خیانت به کشورش شده است.

اما این انتقادات جنگ طلبان از مواضع او، وی را مصمم کرد تا وارد کنگره آمریکا شود تا بتواند آنجا در علیه طرح‌های جنگ طلبانه علیه عراق یا هرجای دیگر در سطح ملی موضع بگیرد و رای بدهد.
 
نماینده زن کنگره آمریکا در پیاده‌روی اربعین +عکس

وی در پایان انگیزه اش از سفر به عراق را اینطور شرح داد:

«من به عنوان یک شهروند آمریکایی که نسبت به سیاست‌های آمریکا [درعراق]احساس مسوولیت می‌کند و می‌داند که مالیاتش برای جنگ‌طلبی آمریکا در جهان هزینه می‌شود، به اینجا آمده ام؛ آمده ام تا عراق در این برهه زمانی و در آستانه پیروزی [بر تروریسم]ببینم. همچنین درباره امام حسین و تاریخ [عاشورا و اربعین]از همسفران خود در حال پرس و جو هستم.»
 
نماینده زن کنگره آمریکا در پیاده‌روی اربعین +عکس
 
منبع:مشرق
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *