رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرکت‌های هواپیمایی قبل از صدور بلیت، اصالت روادیدها را بررسی کنند

13:01 - 11 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۸۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس ویژه فرودگاه مشهد درباره روادید‌های جعلی گفت: تعدادی از مسافران با روادید جعلی برای ورود به عراق به مشکل برخورد کرده‌اند و شکایت‌هایی در این باره شده است. از این رو شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند قبل از صدور بلیت، اصالت روادیدها را بررسی کنند تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

قاضی اصولی صفار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، گفت: تعدادی از مسافران عتبات عالیات درایام اربعین به دادسرا مراجعه واز این که بلیت خریداری شده شان را آژانس‌ها و چارتر کننده‌ها بدون مجوز لازم از شرکت هواپیمایی باطل کرده‌اند، شکایت کردند.

وی  با بیان اینکه بر اساس استعلام ما بلیت‌ها را شرکت هواپیمایی باطل نکرده بود، علت این موضوع را فروش بلیت با قیمتی چندین برابر توسط آژانس ها دانست و افزود: این باطل کردن بدون مجوز و فروش بلیت‌ها به افراد دیگر به چند برابر قیمت، تخلف و فروش مال غیر است و مجازات آن در حکم کلاهبرداری است و براساس قانون تشدید مجازات اختلاس و ارتشاء، با متخلفان برخورد خواهد شد.

اصولی صفار افزود: در روزهای آینده ودردهه آخر صفر، به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد فرودگاه مشهد و شرکت‌های هواپیمایی نظارت خواهیم داشت و درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی در زمان تأخیرها، حقوق مسافران را رعایت نکنند، دستگاه قضایی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی درباره روادید‌های جعلی گفت: تعدادی از مسافران با روادید جعلی برای ورود به عراق به مشکل برخورد کرده‌اند و شکایت‌هایی در این باره شده است. از این رو شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند قبل از صدور بلیت، اصالت روادیدها را بررسی کنند تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *