انهدام دو شبکه‌ی بین المللی قاچاق مواد مخدر و دستگیری باند آدم ربایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

16:11 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۲۹۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سربازان گمنام امام زمان(عج) دو شبکه‌ی بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان را منهدم و یک باند آدم ربایی را دستگیر کردند.
نهدام دو شبکه‌ی بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان(عج) دو شبکه‌ی بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان را منهدم کردند.
 
اعضای این شبکه از مرز‌های سیستان و بلوچستان و مناطق کویری وارد کشور شده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و در دو عملیات، باند‌های سازمان یافته و مسلح قاچاق منهدم شدند.

در این عملیات‌ها بیش از دو تن مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و چهار قبضه سلاح جنگی از سوداگران مرگ کشف و ضبط و ۴ نفر دستگیر شدند.

قاچاقچیان با خودرو‌های اسکورت و مجهز به سیستم دودزا محموله‌ی مواد مخدر را جابجا می‌کردند که در دام اطلاعاتی گرفتار شدند و از آنان ۵ دستگاه خودرو با ۲ فقره پلاک جعلی توقیف شد.

دستگیری باند آدم ربایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)
همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند آدم ربایی که با عنوان وزارت اطلاعات دست به اقدامات مجرمانه می زدند، متلاشی کرد.

اعضای این باند 11 نفره که از اشرار سابقه دار هستند با تجهیزات نظامی غیرمجاز اقدام به ربایش شهروندان و با ایجاد رعب و وحشت از طعمه هایشان اخاذی می کردند که با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و همه اعضای این باند در شهرهای تهران، ورامین، قم و الیگودرز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات از هموطنان عزیز می خواهد تا درصورت مشاهده افرادی که از نام بیت مقام معظم رهبری و این وزارتخانه سوء استفاده می نمایند، مراتب را به ستاد خبری 113 اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *