وزارت ارشاد مخالفت نکند فصل دوم آسپرین زمستان کلید می‌خورد/دو فیلمنامه جدید به رسانه ملی تحویل داده‌ام

15:00 - 03 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۷۴۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون گفت: تولید فصل دوم آسپرین با اضافه شدن چند بازیگر جدید در زمستان کلید می خورد اما با توجه به این که ارشاد مایل به تولید زیاد سریال های شبکه نمایش خانگی نیست شاید این اتفاق نیفتد.

سلیمیحمید سلیمی فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: طرح دو سریال را در مرحله نگارش دارم. یکی از آنها به سفارش شبکه دو با مضمون کودک و نوجوان و دیگری به سفارش شبکه سه با مضمون آسیب‌های اجتماعی شبکه‌های مجازی است.

وی افزود: اسم طرحی که برای شبکه دو آماده می کنم"بال شکسته" نام دارد و به ورزش مدارس می پردازد که قرار است با مشارکت آموزش و پرورش تولید شود. طرح شبکه سه نیز در مراحل ابتدایی است و هنوز اسم مشخصی ندارد.

سلیمی درباره آثار آماده ساخت خود در عرصه سینما بیان کرد: فیلم سینمایی "نسکافه" با همکاری فرهاد نجفی تقریباً آماده ساخت است و در مرحله بازنویسی نهایی قرار دارد، اثری تک پرسوناژ که در خیابان‌های تهران می‌گذرد و آپارتمانی نیست. به طور قطعی "نسکافه" امسال تولید می‌شود و امید داریم یکی از فیلم‌های اکران نوروز باشد.

نویسنده سریال "آسپرین" ادامه داد: فیلم‌نامه "دختر ایران" نیز با مضمون دفاع مقدس و روایت یکی از قهرمانان و شخصیت های دیده  نشده منطقه کردستان، یک پروژه ملی است که دو سال و نیم در انتظار تامین بودجه آن هستم و اگر این هزینه تامین شود تنها فرصت ما برای فیلمبرداری تا پایان آبان است چون منطقه مورد نظر بعد از این تاریخ  وارد فصل سرما می شود و ما مجبوریم تا بهار سال بعد صبر کنیم.

سلیمی به اولین کارگردانی خود نیز اشاره و اظهار کرد: به دنبال پیدا کردن سرمایه‌گذار برای تولید فیلم اولم با نام "خونمردگی" هستم تا در صورت فراهم شدن شرایط آن را بسازم. در این باره با تهیه‌کنندگان زیادی صحبت کرده ام اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ام.

وی درباره آخرین وضعیت  "آسپرین" نیز گفت: فیلمنامه فصل دوم این سریال  تمام شده و تولید آن در انتظار توافق با سرمایه گذار است. چند گزینه به عنوان سرمایه گذار مطرح است اما هنوز قطعی نشده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: تولید فصل دوم "آسپرین" با اضافه شدن چند بازیگر جدید در زمستان کلید می خورد اما با توجه به این که ارشاد مایل به تولید زیاد سریال های شبکه نمایش خانگی نیست شاید این اتفاق نیفتد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *