دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است/ از همه امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنیم

11:52 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۳۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است از این رو باید در مجموعه دادسرا همیشه آماده و مهیا بود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در بازدید از دادسرای مرکز این استان، اظهار کرد: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است و اورژانس طبیعت کارش شبانه روزی است و باید در مجموعه دادسرا همیشه آماده و مهیا بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همه پست‌ها را امانت دینی دانست و اضافه کرد: در مجموعه قضایی در موقعیتی قرار گرفته ایم که امانتدار این پست و مردم هستیم از این رو از فرصت ایجاد شده در دستگاه قضایی به خوبی استفاده کنیم و محبوب‌ترین انسان در پیشگاه الهی باشیم.

وی افزود: امروز که این شایستگی از سوی خداوند سبحان به ما عطا شده آن را قدر بدانیم چراکه ملجاء و پناهگاه مردم هستیم در نتیجه باید کاری کنیم که از این صحنه آزمایش الهی سربلند بیرون بیائیم.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: قاضی همانند طبیب است و باید با دلسوزی و تلاش به گرفتاری مراجعه کنندگان رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: همه قوت و قدرت قاضی در قلمش است در نتیجه باید با انگیزه الهی و صبر و توکل بر ایزد منان در مسئولیت خویش بیندیشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: از همه امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنیم، مردمی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند به ناچار و تنها برای احقاق حق آمده اند از این رو باید نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد.

حجت الاسلام قدرتی یادآورشد: مراقبت در کار یکی از مسائلی است که باید همواره مورد توجه ما باشد و این توجه و مراقبت باید در ابعاد مختلف ظهور و بروز داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *