بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیستی

1:13 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۲۱۶
نظامیان صهیونیست در منطقه بیت امر واقع در شهر الخلیل با جوانان فلسطینی درگیر شدند و به سوی آن ها گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، منابع خبری شامگاه یکشنبه گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با یورش به محله فلسطینیان در کرانه باختری اقدام به ضرب و شتم فلسطینی ها کرده و 14 فلسطینی را دستگیر کردند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، نظامیان صهیونیست از صبح یکشنبه عملیات امنیتی خود را در شهرهای الخلیل، بیت لحم، طولکرم، جنین و سلفیت آغاز کردند.


براساس گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، نظامیان صهیونیست در منطقه بیت امر واقع در شهر الخلیل با جوانان فلسطینی درگیر شدند و به سوی آن ها گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.


سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی شمار اسیران فلسطینی دربند در زندان های رژیم صهیونیستی را 6 هزار و 500 تن اعلام کرده است.


بیش از 700 فلسطینی از جمله سه نفر از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین نیز با عنوان 'بازداشت اداری' در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند.


در همین حال، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست روز یکشنبه با حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از ورودی باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *