ایراد‌هایی که همچنان به ورزشگاه سردار جنگل وارد است/ سپیدرودی‌ها به پول رسیدند

8:28 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۰۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ورزشگاه سردارجنگل برای میزبانی از مسابقات تیم سپیدرود همچنان با ایراد‌هایی همراه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، بازیکنان تیم سپیدرود بعد از پیروزی برابر پدیده از طرف باشگاه پول گرفتند.
 
*دریافتی بازیکنان تیم سپیدرود به ۲۰ درصد رسید. البته این شامل همه بازیکنان نشد چرا که بسیاری از بازیکنان هنوز از فصل قبل طلب دارند و با توجه به این پرداخت همچنان در حال دریافت مطالبات فصل قبل هستند ولی بازیکنان جدید با پرداختی جدید ۲۰ درصد پول گرفتند که برای تیمی مثل سپیدرود که به لحاظ مالی مشکل دارد پرداخت خوبی به نظر می‌رسد.

* جوانگرایی تیم سپیدرود در بازی‌های بعدی هم ادامه خواهد داشت. بعد از این که بازیکنانی از سوی نظر محمدی به ترکیب تیم سپیدرود اضافه شدند این تیم موفق شد از رکود خارج شده و رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کند. از این رو نظر محمدی در نظر دارد از بازیکنان جوانش در ادامه مسابقات هم استفاده کند و اگر آنها به همین شکل همراه این تیم نتیجه بگیرند به ترکیب اصلی تبدیل خواهند شد. در حال حاضر بازیکنان جوانی همچون امید سام کن، حمید ملکی، علی دهقان و محمد لطفیبه این ترکیب اضافه شدند.

*مشکل گرانول در ورزشگاه سردارجنگل همچنان دردسر ساز است. پیش از این قرار بود ورزشگاه سردارجنگل پس از تعمیرات در بازی با استقلال در هفته هشتم مورد بهره برداری قرار بگیرد. ولی به دلیل تزریق بیش از حد گرانول به چمن مصنوعی این ورزشگاه این بازی بار دیگر به ورزشگاه پر خطر عضدی منتقل شد تا چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل، ترمیم شده و آماده بهره برداری شود. البته در بازی با پدیده همچنان شاهد هجوم گرانول‌ها در طول بازی بودیم. به شکلی که از تصاویر تلویزیون هم می‌شد هجم زیاد گرانول را دید. به نظر می‌رسد زمین ورزشگاه سردار جنگل هنوز آماده نیست وحالا که چمن این استادیوم را به چمن مصنوعی عوض کردند، باید وقت و انرژی بیشتری صرف آماده سازی آن شود.

*یکی دیگر از ایراد‌های ورزشگاه سردار جنگل مسیر این استادیوم است. این ورزشگاه که تقریبا بیرون از شهر قراردارد تقریبا از نظر جاده‌ای با مشکلاتی رو به رو است. البته با دستور استاندار گیلان به اداره کل راه و شهرسازی، عملیات تعریض و آسفالت جاده منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت هم در حال انجام است، ولی تعجیل در این کار به جهت حفظ جان هواداران سپیدرود الزامی است و باید هر چه زودتر مسیر استادیوم سردار جنگل تکمیل شود. هرچند نور این ورزشگاه هم هنوز کامل نشده و آماده برگزاری بازی در شب نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *