هرگونه دستور قضایی که منجر به تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی شود، ممنوع است

12:35 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۹۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان گفت:در راستای اقتصاد مقاومتی هرگونه دستور قضایی طبق شرایط دستورالعمل صادره از ناحیه ریاست قوه قضائیه که منجر به تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی شود، ممنوع است.

توقیف کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی با هرگونه دستور قضایی ممنوع استهادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی هرگونه دستور قضایی طبق شرایط دستورالعمل صادره از ناحیه ریاست قوه قضائیه که منجر به تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی شود، ممنوع است.

وی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی کمک به رونق تولید و برخورد قانونی با کسانی است که در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی می‌کنند، اضافه کرد: از دادستان‌ها خواسته ایم موانع و سنگ اندازی‌ها در مسیر سرمایه گذاران را در استان شناسایی و در صورت نیاز برای مدیران متخلف پرونده قضایی تشکیل دهند.

این مقام قضایی همچنین از نظارت بر تسهیلات رونق تولید خبر داد و گفت: متاسفانه برخی افراد به اسم سرمایه گذاری تسهیلات می‌گیرند، اما در بخش‌هایی غیر از تولید سرمایه گذاری می‌کنند.

هاشمیان افزود: به همین منظور و در راستای حمایت از سرمایه گذاران واقعی؛ تسهیلات پرداخت شده به واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران رصد می‌شود تا اگر در جایی غیر از تولید سرمایه گذاری شده باشد با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *