اعضای شورای شهر آبان ماه به دیدار ریاست جمهوری می‌روند

8:40 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۲۶
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شده اعضای شورای شهر تهران آبان ماه با ریاست جمهوری دیدار داشته باشند.

شورای شهر محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: پس از آغاز فعالیت اعضای شورای پنجم در پارلمان شهری، دیدار اعضا با مقام معظم رهبری و سران سه قوه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مقرر شده اعضا با مسئولان نظام دیدار‌هایی را داشته باشند تا در راستای این دیدار‌ها گفت و گو‌هایی تاثیرگذار صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشخص شدن زمان دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ریاست جمهوری اظهارکرد: اکنون مقدمات دیدار اعضای شورای شهر با حسن روحانی، ریاست جمهوری فراهم شده و بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری، این دیدار آبان ماه برگزار می‌شود.

هاشمی تاکید کرد: امیدوار هستیم نتایج این دیدار منجر به تصمیم گیری‌های مطلوب برای شهروندان تهرانی شود.

وی از ارائه درخواست اعضای شورای شهر به منظور دیدار با رئیس قوه قضائیه خبرداد و خاطرنشان کرد: درخواستی را مبنی بر دیدار با آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ارائه کرده ایم و امیدوار هستیم مقدمات این دیدار فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مکاتبات صورت گرفته به منظور دیدار اعضای شورای شهر با مقام معظم رهبری تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران در آینده نزدیک به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت و بدون شک در دیدار علاوه بر اعضای شورای شهر، شهردار تهران و معاونین وی نیز شرکت خواهند داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *