رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سعی داریم لاتاری را به جشنواره فیلم فجر برسانیم/به سیمرغ جشنواره اصلا فکر نمی‌کنم

9:20 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۱۴
بازیگر فیلم "ماجرای نیمروز" گفت: امسال سیمرغ جشنواره را نخواهم گرفت. من کلاً برنامه‌ای برای فجر ندارم به آن فکر نمی‌کنم. امیدوارم آثاری که در آنها به ایفای نقش پرداختم موفق شوند و مخاطب با آنها ارتباط برقرار کند. من به جز این اتفاق به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم ماجرای نیمروز در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول بررسی برخی از پیشنهادات بوده و برخی کارهای عقب افتاده را تکمیل می‌کنم اما به امید خدا اگر شرایط به درستی پیش برود آخر هفته آینده در پروژه ای تازه حضور خواهم یافت.

هادی حجازی فر

وی درباره حضور خود در جشنواره فجر امسال افزود: امسال علاوه بر فیلم "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا دو نقش کوتاه در فیلم‌های "دارکوب" و "آستیگمات" دارم و به نوعی تاکنون با سه فیلم در راه فجر هستم.

بازیگر فیلم ایستاده در غبار درباره همکاری مجدد با محمدحسین مهدویان تاکید کرد: فیلم تازه مهدویان با نام "لاتاری" همچنان در انتظار دریافت پروانه ساخت است و به محض دریافت پروانه، ساخت را شروع کرده و آن را به فجر خواهیم رساند.

هادی حجازی‌فر

حجازی فر درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: امسال سیمرغ جشنواره را نخواهم گرفت. من کلاً برنامه‌ای برای فجر ندارم به آن فکر نمی‌کنم. امیدوارم آثاری که در آنها به ایفای نقش پرداختم موفق شوند و مخاطب با آنها ارتباط برقرار کند. من به جز این اتفاق به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *