رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و شکست خورده است/اراجیف ترامپ یک هشدار برای ما بود

13:00 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۳۹۱
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: دشمن همه راهها را تجربه کرده و شکست خورده اما به یک مسئله امید دارد آن هم ایجاد بی اعتمادی و بی اعتقادی به انقلاب و نظام است. مردم ما همه برای حاکمیت اسلام همه چیزشان را صادقانه می‌دهند.

صدیقیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در سخنانی اظهار کرد: تقوا، پرهیز از گناهان است و در بین گناهان تنها شرک است که خداوند آن را نمی‌بخشد. غیر از شرک خداوند امید داده که هر چه کردیم با کریم طرفیم و می بخشد. لذا باید به خدا پناه برد و تا دیر نشده به اصلاح خود بپردازیم و از ریا که شرک خفی است، خود را برهانیم.


وی خطاب به مسئولان گفت: ما برای شما و شما هم برای ما دعا کنید تا خدا را بیشتر در همه کارهایمان دخیل کنیم و بیشتر به مردم برسیم.


خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: دشمن همه راهها را تجربه کرده و شکست خورده اما به یک مسئله امید دارد آن هم ایجاد بی اعتمادی و بی اعتقادی به انقلاب و نظام است. مردم ما برای حاکمیت اسلام همه چیزشان را صادقانه می‌دهند. این روزها می گذرد و این ریاست‌ها نیز می‌گذرند. مهم انجام این امانت و مسئولیت سنگین بر عهده ماست که به خوبی از پس آن برآییم.

وی ادامه داد: اراجیفی که رئیس جمهور آمریکا جمعه گذشته به زبان همیشه خراب، ناموزون، بی انضباط و بی اخلاقش آورد، باید ما را هشیارتر کند که قضیه چیست؟ دنیای استکبار، اتفاقاتی که در انقلاب ما رخ داد را بر نمی تابد، آن روزها که مسئله هسته ای، نفوذ منطقه ای و موشک  نداشتیم و در داخل کشور خودمان انقلاب کرده بودیم؛ اما آنها پدیده مبارک ولایت فقیه در رهبری جامعه را برای خود خطرناک می دیدند. ولایت فقیه در راس جامعه مردم را به خدا دعوت می کرد. اگر در جامعه دین حاکم باشد دنیاپرستان خودبخود شکست می خورند. آنها لیبرال دموکراسی را عنوان کعبه آمال دلها به خورد مردم داده و به مردم قبولانده بودند که جز این هیچ امری هم امکان ظهور و بروز ندارد.

حجت الاسلام صدیقی تاکید کرد : اما امام خمینی (ره) کاری کرد که فقط انبیا کرده بودند و بی اعتنا به شرق و غرب مردم را به خدا دعوت کرد و گفت سعادت دنیا و اخرت در این است که خدا، خدا باشد و ما هم بنده او باشیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: ولی فقیه ما خود ساخته است و خدا ترس ترین است و جامعه را نیز به خدا دعوت می کند جامعه‌ای که با خدا آشنا باشد هیچ گاه تحت ذلت نمی‌رود وبرای شرق و غرب حسابی باز نمی کندو حساب اصلی او با خداست.


وی تاکید کرد: آنها جنگ را به ما تحمیل کردند و از نظر علمی باید با آن جنگ ما را نابود می‌کردند، اما خوشبختانه جنگ به ما قدرت داد و دانشگاهی به اسم توحید ، اخلاق، ‌ولایت ، عشق ، ایثار و همت بود. این جنگ به انسانها ارزش داد و جنگ دانشگاه خودیابی و ارزش آفرینی برای ما شد.


خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: لذا نتیجه جنگی که بر علیه ما به راه انداختند اقتدار دنیوی و اخروی ما شد اما آنها هنوز بیدار نشده‌اند، چون خدا ندارند و به آخرت فکر نمی کنند و نمی‌توانند مکتب و ولایت ما را درک کنند.


حجت الاسلام صدیقی یادآور شد: آنها با اینکه تجربه انقلاب و جنگ را داشتند پس از آن فتنه را در کشور ایجاد کردند و بعد از مدتی پدیده داعش در منطقه را به راه انداختند و آمدند تا کار سوریه ، لبنان و عراق را تمام کرده و پس از آنها سراغ ما بیایند.


وی در ادامه افزود: روشنگری‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم که از مکتب انقلاب ساری شده بود، مردم را به میدان آورد و مدافعان حرم پا به این عرصه گذاشتند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.


خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دشمنان نظام دیدند هر کاری می کنند به قدرت ما افزوده شده و از قدرت خودشان کاسته می‌شود، گفت: این مسئله برجام گر چه تلخ بود و آنقدر که آمریکا و اروپا سود بردند و نتیجه قرارداد را نقد گرفتند اما مقدمه‌ای برای بصیرت افزایی مردم و مسئولان شد تا القائات بعدی ایادی شیطان را نپذیرند.

وی بااشاره به موضوع برجام، گفت: دیدید این توافق انجام شد و دشمنی آنها با نظام بیشتر شد، آنها می گفتند اگر برجام نباشد این دشمنی ها بیشتر می شود. آنها بعد از برجام تحریم ها را زیاد کردند، اموال ما را مصادره کردند و گستاخی شان به جایی رسید که سپاه را نیز تحریم کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: سپاه از ثمرات انقلاب است  و همیشه فعال بوده و اقدامات شایسته ای در عرصه های گوناگون به این کشور ارائه کرده و از جمله اقدامات اخیرش، مبارزه  و نابودی داعش بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسئولان تاکید کرد: شما آمریکاییها را قابل اعتماد می دانستید، اما امروز شجاعت این را دارید که اعتراف می کنید که آنها قابل اعتماد نیستند، بدانید آنها در مسائل منطقه ای و موشکی نیز می خواهند ما را خلع سلاح کنند و بعد از ریشه نابودمان کنند.


برچسب ها: تهران برجام صدیقی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *