روایت "رسانه پاکستانی" از اتحاد مردم ایران مقابل ترامپ با وجود مشکلات اقتصادی

14:22 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۷۸۷
روزنامه پاکستانی تودی مقاله ای با موضوع 'ایستادگی مردم ایران برابر فشارهای و تحریم های خارجی با وجود مشکلات اقتصادی' نوشت: سخنان ضد برجامی ترامپ باعث اتحاد بیشتر مردم ایران شده است.

به گزارش سرویس بین الملل ، در سرمقاله این روزنامه آمده است: سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هر چند نگرانی هایی را در جامعه ایرانی به وجود آورده است اما لحن این سخنان باعث شد تا مردم ایران علیه آن یکصدا متحد شوند.

ترامپ با اعلام سیاست جدید در قبال معاهده هسته ای ایران گفته است که ممکن است برای اعمال تحریمها علیه ایران از برجام خارج شود .

مینو خسروانی از بانوان 37 ساله خانه دار ایرانی که دو فرزند دارد و در شهر یزد زندگی می کند در واکنش به سخنان روز جمعه ترامپ می گوید : ترامپ کیست که بخواهد مردم ایران را تهدید کند ما هر چند ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم اما قرار نیست که هر چه که ترامپ بگوید عمل کنیم.

بلافاصله پس از اتمام سخنان ترامپ حسن روحانی رئیس جمهور ایران در تلویزیون ظاهر شد و احتمال هر نوع مذاکره دوباره درباره برجام را رد کرد و گفت اگر احساس کند که برجام منافع ما را تهدید می کند از آن خارج خواهد شد.
هر چند مردم ایران تجربه تلخ تحریم های اقتصادی را لمس کرده اند اما با این حال بیشتر آنها از موضع رئیس جمهور

ایران برای مقابله با زورگویی های آمریکا حمایت می کنند .
خانم زیبا قنبری 42 ساله و آرایشگر در پاسخ به سوال خبرنگار رویتر می گوید: شاید با دولت اختلاف نظرهایی داشته باشم اما سخنان ترامپ باعث شد تا از موضع دولت حمایت کنم .

این در حالی است که مردم ایران در شبکه های اجتماعی خشم و نفرت خود را از سخنان ترامپ اعلام می کنند.
امریکا ایران را به حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر متهم می کند اما جمهوری اسلامی ایران همه این ادعاها را رد می کند.

نگاهی به اقتصادی ایران در چند سال گذشته نشان می دهد که حسن روحانی توانسته است تورم را مهار کند و آمارهای موجود حکایت از آن دارد که گرانی به تک نرخی رسیده است اما دولت حسن روحانی باید برای اشتغال جوانان دست به اقدمات مهم و اساسی بزند .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *