رئیس مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران منصوب شد

10:59 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۶۸۲
شهردار تهران در حکمی، رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران را منصوب کرد.

علیپور به گزارش گروه جامعه ، با حکم محمد علی نجفی، شهردار تهران، صدرالدین علیپور به عنوان رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب شد.

وی پیش از این به عنوان سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری سازمان محیط زیست، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، عضو هیئت امناء پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست، مشاور استاندار قزوین در امور محیط زیست و رئیس کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی استان قزوین فعالیت کرده است.

متن حکم شهردار تهران خطاب به علیپور به شرح ذیل است:


برادر گرامی جناب آقای صدرالدین علیپور

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه محیط زیست در انجام و اجرای پروژه‌های شهری و ضرورت اهتمام به مسائل زیست محیطی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود و با جلب مشارکت و همکاری سایر واحد‌های ذیربط درون و بیرون شهرداری، در انجام وظایف و مأموریت‌های سازمانی به ویژه اجرایی کردن تکالیف و احکام مقرر در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران و کمک به بررسی اثرات زیست‌محیطی در اقدامات و طرح‌های شهرداری در سطح شهر و پیشبرد مناسب و بهینه برنامه‌ها و اهداف مقرر در سند چشم‌انداز و طرح جامع موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به آحاد شهروندان عزیز تهرانی خواستارم.

محمدعلی نجفی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *