بحرین از استراتژی ترامپ درباره ایران حمایت می‌کند/قطر همچنان بر مدار ایران حرکت می‌کند

11:59 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۵۵۲
وزیر خارجه بحرین طی اظهاراتی در واکنش به راهبرد جدید رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران گفت که بحرین از سخنرانی دونالد ترامپ و موضعی که درباره تهران در پیش گرفته استقبال می‎کند.

بحرین از استراتژی ایران حمایت می‌کند/قطر همچنان به دور ایران می‌چرخدبه گزارش گروه بین‌الملل ،خالد بن احمد آل خلیفه می‎گوید که بحرین از سخنرانی ترامپ و موضعی که او در قبال ایران در پیش گرفته استقبال می‎کند.

وی که در نشست خلیج فارس در کویت سخن می‌گفت، در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ترامپ پیرامون ایران و نیز احتمال لغو توافق هسته‌ای اظهار داشت: ما از سخنان ترامپ و موضعی که در پیش گرفته استقبال کردیم و از مدت‌ها پیش منتظر آن بودیم.

این وزیر بحرینی در ادامه بر همگرایی راهبرد اتخاذ شده از سوی ترامپ با دیدگاه عربستان، بحرین و امارات درباره نقش ایران در منطقه تأکید کرد.

وزیر خارجه بحرین همچنین درباره بحران ایجاد شده میان 4 کشور عربی و قطر نیز گفت: قطر تاکنون طرحی برای حل بحران ایجاد شده ارائه نکرده است، ما هنوز ابتکار عملی از سوی قطر برای حل بحران ندیده‌ایم و همچنان  منتظر این اقدام هستیم.

بن احمد مدعی شد: ما بازنده نبوده‌ایم، پیش از هرچیز ما به فکر ثبات و رونق کشورهای خود و امنیت و پیشرفت مردم خود هستیم و این به قطر مربوط خواهد بود که آیا خواهان حل بحران است یا خیر.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *