مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند و سازمان پدافند غیرعامل باید از آن‌ها دفاع و حمایت کند

10:29 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۴۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند و سازمان پدافند غیرعامل باید از آن‌ها دفاع و حمایت کند. رابطه بین مردم و نظام ناگسستنی است و آن‌ها همواره حاضر به حفظ و دفاع از نظام و کشور و آرمان‌های‌شان هستند .

قدرت بسیج افکار عمومی، «جنگ ٢٢ روزه» را در زمان کوتاهی پایان دادبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار غلامرضا جلالی در دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار و پدافند غیرعامل که صبح امروز در تالار وزارت کشور برگزارشد، اظهار کرد: در جنگ جهانی دوم مردم نقش هدف را داشتند و کشور شروع کننده جنگ با کشتار مردم در کشور هدف سعی داشت حاکمان آن را مورد تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: تا سال ١٩٩٠ این دید در جنگ‌ها مدنظر بود و تلفات بالای انسانی فشار بیشتری به کشور‌های هدف وارد می‌کرد، اما بعد از آن ابزاری به اسم رسانه و مفهومی به‌نام افکارعمومی شکل جنگ‌ها را تغییر داد.

سردار جلالی تاکید کرد: از آن زمان دولت‌ها و ارتش‌ها به رسانه‌ها، نگاهی کنترل‌گر داشتند و نمی‌توانستند هر اقدام جنگی و نظامی را در دیگر کشور‌ها راه بیندازند. نمونه آن هم قدرت بسیج افکارعمومی در جنگ ٢٢ روزه بود که باعث شد این جنگ در زمان کوتاهی پایان یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *