سوء استفاده میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل/ سه نفر شناسایی و بازداشت شدند

11:59 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۴۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف سوء جریان مالی میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان خبر داد و گفت: در این پرونده متاسفانه سوء استفاده میلیاردی صورت گرفته که سه نفر یعنی پیمانکار اصلی و دو نفر دیگر از مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بازداشت شدند.

سوء استفاده میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان/ یه نفر شناسایی و دستگیر شدندناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری سه نفر به اتهام سوء استفاده مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان خبر داد و گفت: پس از وصول گزارشاتی مبنی بر وجود سوء جریانات مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل، دستور بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی صادر شد.

وی گفت: پس از بررسی‌ها متاسفانه مشخص شد یک جریان سوء مالی گسترده، از طرف یکی از پیمانکاران عمده این شرکت با همکاری برخی از پرسنل مثل مدیر مالی و مسئولان مالی این شرکت وجود دارد که متأسفانه با سوء استفاده از جایگاهشان، اموال دولتی را به نفع خود مورد استفاده قرار می‌دادند.

این مقام قضایی بیان کرد: در بازرسی و تحقیقات تخصصی‌تری که صورت گرفت میزان قابل توجهی اسناد مالی شرکت از منزل این پیمانکار کشف شد، همچنین چک‌های متعددی متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی در منزل این فرد وجود داشت وحتی این فرد جعل امضا‌های متعددی را در این رابطه انجام داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان گفت: در این پرونده متاسفانه سوء استفاده میلیاردی صورت گرفته که البته سه نفر شامل پیمانکار اصلی و دو نفر دیگر از مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بازداشت شدند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *