همکاری و تعامل بین مجموعه قضایی و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مطلوب در استان اردبیل

10:22 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۶۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از قضات و معاونین قضایی با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.
همکاری و تعامل بین مجموعه قضایی و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مطلوب در استان اردبیلبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبر گزاری میزان، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به لحاظ اهمیت کار نیروی انتظامی و خدمات ارزنده این نیرو بایستی کل روز‌ها به نام نیروی انتظامی نامیده شود چرا که کار نیروی انتظامی معطوف به روز خاصی نبوده بلکه لحظه به لحظه ایام با کارنیروی انتظامی عجین می‌باشد.

وی با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی استان گفت: خوشبختانه یک مجموعه تأثیر گذار و اخلاق مدار در استان داریم که با مدیریت عالی در استان شاهد تعامل و همکاری و هماهنگی خوبی در استان در بین مجموعه قضایی و نیروی انتظامی در استان روبرو هستیم و موجب تسریع در روند رسیدگی، احقاق حقوق مردم وایجاد امنیت مطلوب در استان گردیده است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره در مواجه حضوری با مردم است، لذا رفتار‌ها و برخورد‌های نیروی انتظامی با مردم همچون آئینه‌ای نشان دهنده دیدگاه حاکمیتی نسبت به مردم است به همین خاطر رفتار و برخورد‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی همواره مد نظر بوده و مورد انتظار است.

وی در پایان گفت: اقتدار نیروی انتظامی تأمین کننده امنیت در جامعه بوده و همواره باهنجارشکنان و اخلالگران نظم وامنیت با قاطعیت برخورد می‌نماید و دستگاه قضایی نیز از اقدامات قانونی نیروی انتظامی پشتیبانی می‌نماید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *