رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ناراحتی آمریکا از سپاه بخاطر برهم زدن نقشه‌هایشان در منطقه است

7:01 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۴۵۰
دسته بندی: سیاست
سفیر پیشین ایران در مکزیک و ایتالیا گفت: آمریکایی‌ها قادر به انجام هرگونه حماقت و کار‌های غیرقانونی هستند، آن‌ها از سپاه بخصوص سپاه قدس ناراحت هستند چرا که سپاه توانسته تمام نقشه‌هایشان در سوریه و عراق و هدفشان از ایجاد داعش و حمایت از تروریست‌ها در منطقه را برهم زده‌اند.

علت ناراحتی آمریکا از سپاه بخاطر برهم زدن نقشه هایشان در منطقه استمحمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به برخی خبر‌ها مبنی برقراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا بیان کرد: هرچند این کار آن‌ها غیر قانونی است، اما آمریکایی‌ها قادر به انجام هرگونه حماقت و کار‌های غیرقانونی هستند، آن‌ها از سپاه بخصوص سپاه قدس ناراحت هستند چرا که تمام نقشه هایشان در سوریه و عراق و هدفشان از ایجاد داعش را در منطقه به هم زده اند.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایران از نظر تولید تجهیزات نظامی از جمله موشکی پیشرفت زیادی کرده و به یکی از چند کشور برتر جهانی در این رابطه تبدیل شده است و قدرت بازدارندگی ایران به شدت افزایش یافته است، ایران قدرت ضربه زدن به منافع هر متجاوزی را دارد.
 
وی با بیان اینکه شیشه عمر سلطه غرب در منطقه ما یعنی رژیم صهیونیستی هم در دسترس موشک‌های ایران است، گفت: همچنین حزب الله، حماس و سوریه قدرت هدف گیری عمق خاک رژیم صهیونیستی را دارند که این توانایی تاکنون آمریکا را از حمله به ایران بازداشته است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و ایتالیا گفت: سپاه پاسداران پاسخ قاطعی به آمریکا و به قراردادن نام سپاه به عنوان گروه تروریستی داده است و آن این بوده که در صورتی که آمریکا چنین غلطی بکند، نیرو‌های نظامی آمریکا را همچون داعشی‌ها قلمداد خواهد کرد، البته ریاست جمهوری ترامپ بیش از این که تهدیدی برای ایران باشد فرصتی برای ایران است چرا که او توانسته شکاف عمیقی در آمریکا ایجاد کند و حتی با هم حزبی‌های خود نیز درگیر شده است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: بین آمریکا، همپیمانانش، اروپا و ناتو اختلافات عمیقی ایجاد شده است و آمریکا قدرت رهبری همپیمانان خود را از دست داده است و ایران شامل دولت و سایر نهاد‌های حکومتی و نیز آحاد مردم باید برای گذر امن از این پیچ تاریخی همت گمارده و همه به وظایف خویش عمل کنند، تنبلی باید کنار گذاشته شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *