یادی از یک دوست نیک اخلاق/ تنفیذ رای متفکر و دانشمند! / سرمایه‌های ترامپ در ایران؟!

12:45 - 18 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۳۲۹
وقتی که دانشجوی مقطع دکترای حقوق بین الملل شد با او آشنا شدم از همون اول گرم و با محبت بود. بعد از اون ارتباط بیشتری داشتیم و نه تنها در مسایل درس و دانشگاه، که در همه امور با هم صحبت می‌کردیم.

یادی از یک دوست نیک اخلاق/ تنفیذ رای متفکر و دانشمند! / سرمایه‌های ترامپ در ایران؟!به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

تنفیذ رای متفکر و دانشمند!

عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان در کانال شخصی تلگرامش نوشت: خداوند متعال بر ما منت نهاد که افکار عمومی را برای انتخاب رئیس جمهوری متعهد و مبارز، در خط مستقیم اسلام و عالِم به دین و سیاست هدایت فرمود که امید است با حُسن تدبیر و کمک قوای سه‌‌گانه و پشتیبانی ملت بزرگ، مشکلات یکی پس از دیگری رفع و احکام مقدس اسلام به‌طور دلخواه در سطح کشور اجرا گردد. اینجانب به‌پیروی از ملت عظیم‌الشأن و با اطلاع از مقام و مرتبت متفکر و دانشمند محترم جناب حجت‌الاسلام آقای سید علی خامنه‌ای ــ ایّده اللّه‌ تعالی ــ رأی ملت را تنفیذ و ایشان را به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب نمودم ...

یادی از یک دوست نیک اخلاق!

این عضو شورای نگهبان همچنین با انتشار پستی در کانال تلگرامش با عنوان «یادی از یک دوست نیک اخلاق» نوشت: وقتی که دانشجوی مقطع دکترای حقوق بین الملل شد با او آشنا شدم. از همون اول گرم و با محبت بود. بعد از اون ارتباط بیشتری داشتیم و نه تنها در مسایل درس و دانشگاه، که در همه امور با هم صحبت می کردیم. بعد از اتمام کلاس ها می آمد و مشورت می کرد. آن موقع ها مدیر گروه حقوق دانشگاه مفید نیز شده بود. از من هم درخواست کمک می کرد تا چند درس را ارایه کنم. گرفتاری های من اجازه نمی داد ولی در مقابل اصرار او تسلیم شدم. بماند که بعدها راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها نیز اضافه شد! از سجایای اخلاقی خوب او اینکه هیچگاه فراموش نمی کرد مناسبت ها را تبریک بگوید. همه اعیاد ملی و مذهبی را زنگ می زد و اگر موفق به صحبت نمی شد پیامک می داد. این محبت او ما را نیز معتاد کرده بود و در اعیاد منتظر بودیم. ممکن نبود زنگ نزند. اما ای کاش دفعه آخر زنگ نمی زد و نمی رفت. دوست داشتیم زنگ نمی زد اما هنوز با ما بود! حلالیت طلبید و گفت برای اولین بار است مشرف می شود. التماس دعا گفتم و تمام شد. او به معبود پیوست و ما را تنها گذاشت. قربان نیا در عید قربان به قربانگاه رفت تا چون اسماعیل صداقتش را با تقدیم گوهر جان تضمین کند. روحش شاد.

سرمایه های ترامپ در ایران؟!

مهدی محمدی فعال رسانه ای: روز پنج شنبه ترامپ راهبرد جديد خود درباره ايران اعلام خواهد كرد. جای جزئيات اينجا نيست اما می دانيم اين راهبرد تا سرحد ممكن خصمانه خواهد بود. كل ماجرا يك طرف، من عقيده دارم اصل داستان اين است كه امريكا اميد بسته بتواند با آغاز دوران جديدی از فشار دوباره كشور را دو تكه كند؛ عده ای موافق سازش و امتيازدهی بيشتر و عده ای مخالف آن. هستند كسانی در ايران كه امريكا طمع كرده دوباره تلاش خواهند كرد تسليم را تئويريزه كنند و آن ها مهم ترين سرمايه های ترامپ در ايرانند. سازشكاران برای ايران از ارتش امريكا هم خطرناك ترند. بويژه حياتی است كه دولت آقای روحانس چه موضعی خواهد داشت. حدود يك ماه قبل نوشتم در مقابل فشارهای جديد مهم نيست ترامپ چه در سر دارد، مهم اين است كه روحانی كدام سو خواهد ايستاد. تجربه برجام هماهنگی ملی بی سابقه ای عليه امريكا ايجاد كرده است. كافيست همين يك چيز را حراست كنيم و عده ای دوباره هوس نكنند دقيقه آخر "ريل" عوض كنند. آن وقت خواهيم ديد اراده ايران از توان امريكا بسيار بزرگ تر است.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *