ترامپ، «عروسک خیمه‌شب بازی» اسرائیل شده است/ انقلاب ما باعث از بین رفتن «آخور» آمریکا و اسرائیل در ایران شد

7:01 - 18 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۰۵۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا تبدیل به عروسک خیمه‌شب بازی اسرائیلی‌ها شده است، تاکید کرد: همه می‌دانند که «ترامپ» خودش تصمیم‌گیر نیست و صهیونیست‌‌ها پشت تصمیمات او هستند و ترامپ از آنها خط می‌گیرد.

سردار قربانیسردار مرتضی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دست استکبار را از کشور کوتاه کرد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و فرانسوی‌ها، آخور خود را در ایران از بین رفته دیدند و در حالیکه تا آن زمان همه منابع کشور را به غارت می‌بردند و ما را عقب‌خوانده می‌خواندند، به یکباره دریافتند دیگر «آقا بالا سر» ایرانی‌ها نیستند.

وی افزود: شاه خائن که آمریکایی‌ها او را ژاندارم منطقه کرده بودند، تمام توان خود را برای حفاظت و حراست از منافع استکبار جهانی بکار می‌گرفت و وقتیکه ملت شریف ایران با قیام خود، او را برکنار کردند، دست این مستکبران از جمله 300 هزار پیمانکار و مستشار و نظامی‌شان از کشور ما کوتاه شد.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه زمانیکه مستکبران منافع خود را در ایران از دست رفته دیدند، شروع به دسیسه‌چینی در داخل و خارج از کشور علیه ما کردند، گفت: «تسلیح مخالفین و منافقین»، «تحمیل جنگ هشت ساله و حمایت تمام قد از صدام»، «اعمال تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی» و همچنین «فعال کردن گروهک‌ها و احزاب مخالف جمهوری اسلامی» و «مطرح کردن بهانه‌های هسته‌ای»، تنها گوشه‌ای از اقدامات خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران طی 38 سال گذشته بوده است.

سردار قربانی ادامه داد: اقدامات اخیر آمریکا در خصوص قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، در راستای همان اقدامات معاندانه آنها با ملت ما به حساب می‌آید. 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا تبدیل به عروسک خیمه‌شب بازی اسرائیلی‌ها شده است، تاکید کرد: همه می‌دانند که «ترامپ» خودش تصمیم‌گیر نیست و صهیونیست‌‌ها پشت تصمیمات او هستند و ترامپ از آنها خط می‌گیرد.

مشاور فرمانده کل سپاه با یادآوری دو جمله تاریخی از حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» و «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، گفت: عزت و ذلت دست خداست. ما نعمت «خدا»، «ائمه اطهار (ع)» و «ولایت فقیه» را داریم و همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده، «اگر او ما را یاری کند محال است هیچ قدرتی یتواند ما را شکست دهد». البته عکس این گزاره هم مصداق دارد، به این معنا که اگر ملت شریف ما، «خدا»، «امام زمان (عج)» و «ولی امر» را اطاعت نکنند، لطف خدا و سایه او قطع می‌شود و آن زمان هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را به پیروزی برساند.

سردار قربانی در پایان خاطرنشان کرد: در یکی دو سال گذشته دیدیم که سعودی‌های وهابی، چقدر یمن را بمباران کردند اما نهایتا این مردم یمن بودند که در این ماجرا قد کشیدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *