بازگشت نگی که نگفتی با یک موضوع جدید/شما چقدر اهل قضاوت در مورد دیگران هستید؟+ عکس

12:28 - 15 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۳۳۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده برنامه نگی که نگفتی گفت: شما چقدر اهل قضاوت در مورد دیگران هستید؟ سوالی است که در ابعاد مختلف این هفته در برنامه 'نگی که نگفتی' مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "نگی که نگفتی" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص شروع دوباره این برنامه گفت: با آغاز ماه محرم و همزمانی با روز‌های بازگشایی مدارس تلاش کردیم برنامه ایی در خور روز‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان با محوریت موضوعی " مهر و محرم "روانه آنتن کنیم.
 
نگی که نگفتی
 
وی افزود: در واقع با موضوع قیام عاشورا و اهداف امام حسین (ع) در واقعه کربلا بر آن بودیم با نگاهی دیگر به داستان ماندگار ایثار، ایمان و وفاداری در کربلا بپردازیم که خدا را شکر با بازخورد خوبی از سوی مخاطبانمان مواجه شدیم.
 
تهیه کننده برنامه بچه‌های مردم ادامه می‌دهد: با نظر مدیران محترم شبکه دو هفته گذشته با توجه به همزمانی برنامه با روز‌های معزز تاسوعا و عاشورای حسینی در خدمت مخاطبان مان نبودیم و البته این ارتباط در فضای مجازی برقرار بود. اما از امشب طبق روال برنامه حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و قرار است این هفته با موضوع " قضاوت" مهمان خانه‌ها باشیم.
 
نگی که نگفتی
 
احمدی خاطرنشان کرد: شما چقدر اهل قضاوت در مورد دیگران هستید؟ سوالی است که در ابعاد مختلف این هفته در برنامه 'نگی که نگفتی' مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *