کروز: بازیکنان استحقاق برد مقابل توگو را داشتند/ درب‌های تیم ملی روی نفرات شایسته باز است

16:28 - 14 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۱۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما با چند بازیکن جدید آغاز کردیم اما این بدان معنا نیست که این تیم ملی تیم دوم ما ست.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران  پس از مسابقه ایران و توگو اظهار داشت: بازیکنان عملکرد خوبی داشتند پس از پایان مسابقه کارلوس کی‌روش در استادیوم از بازیکنانی که در زمین حضور نداشتند و آنهایی که برای چند دقیقه مقابل توگو به میدان رفتند خواست که به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: نخست باید بگویم که خوشحال هستیم چون بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و ما با بازیکنانی که کیفیت و عملکرد خوبی دارند برای آینده مهیا می شویم. مسلماً ما خوشحال هم هستیم زیرا توانستیم یک برد مقابل یک تیم خوب بدست آوریم. البته آنچه که اکنون اهمیت دارد آماده سازی برای آینده است. اما بازیکنان استحقاق این پیروزی را داشتند که مجدد به بازی برگردند و گلی دریافت نکنند. ما با چند بازیکن جدید آغاز کردیم اما این بدان معنا نیست که این تیم دوم ما ست.

مربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:ما فقط یک تیم داریم و همانگونه که سرمربی اعلام داشته، دربهای تیم ملی برای آنهایی که شایستگی دارند باز است. تمام این بازیکنان برای آماده سازی آینده تیم مهم هستند. ما اکنون برای مسابقه روسیه آماده می شویم که فرصتی بسیار مهم برای مواجه با حریفی با سبک فوتبال متفاوت در محلی می باشد که برای ما بسیار مهم و معتبر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *