استقرار ۴۷ ایستگاه تلفیقی پلیس طی ایام اربعین

15:20 - 14 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۱۱۰
فرمانده انتظامی استان ایلام از استقرار ۴۷ ایستگاه تلفیقی پلیس طی ایام اربعین در ایلام خبر داد.

اربعین به گزارش گروه جامعه ، سردار نورعلی یاری گفت: مهمترین ماموریت پلیس ایلام در ادامه سال ۹۶ مأموریت اربعین حسینی است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای انجام این مأموریت بزرگ اندیشیده شده است گفت: برای تامین امنیت تردد زائران ۱۰ هزار نیرو از رده های مختلف نیروی انتظامی در استان و ناجا بسیج خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: برای اجرای بهینه این مأموریت همچنین ۴۷ ایستگاه تلفیقی از رده‌های انتظامی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران مستقر خواهند شد.

وی اربعین را برنامه ملی عنوان کرد و از کسانی که قصد حضور در این همایش بزرگ را دارند خواست از همین حالا مجوزهای لازم از جمله گذرنامه و ویزا را تهیه نمایند.

سردار یاری در ادامه سخنان خود با اشاره به آمار کشف جرایم و دستگیری مجرمان و تبهکاران گفت: کسانی که بخواهند به حریم مردم و خانواده‌ها تعرض و تجاوز نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

وی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت مجرمان و تبهکاران در سطح استان گفت: طی چندین عملیات از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۵۰ کیلوگرم انواع مخدر با مواد مخدر کشف شده است. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *