رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماهیت هجمه‌های اخیر به دستگاه قضا/ از مواضع انقلابی رئیس قوه قضائیه تا ایستادگی و نفوذ ناپذیری در برابر جریان‌های منحرف و ضد انقلاب

9:04 - 14 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۹۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان، کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی علل هجمه‌های اخیر به دستگاه قضا را تببین کرده و از ماهیت آن پرده برداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مسئولان، کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی در گفت‌وگو با علل هجمه‌های اخیر به دستگاه قضا را تببین کرده و از ماهیت آن پرده برداشته‌اند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

مواضع انقلابی رئیس دستگاه قضا و ایستادگی در برابر فتنه و نفوذ موجب هجمه‌های اخیر شده است

حجت الاسلام نوروزی گفت: مواضع آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با فتنه گران و مفسدان و ایستادگی در برابر جریان نفوذ باعث هجمه‌های اخیر شده است (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

هجمه به دستگاه قضا

عضو هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی:

هجمه به قوه قضاییه هجوم به اصول و پایه‌های نظام است

عضو هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار هجمه جریان انحرافی و فتنه گران به رییس قوه قضاییه کاملا وجود دارد چراکه از فتنه و انحراف چیزی جز فتنه گری و تخریب انتظار نمی‌رود. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

هجمه به دستگاه قضا

حجت الاسلام ابراهیمی در گفت وگو با میزان مطرح‌کرد

قوه قضائیه درباره فتنه ۸۸ و جریانات نفوذ به درستی عمل کرد

 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:قوه قضائیه درباره فتنه ۸۸ وجریانات نفوذ به درستی عمل کرد وطبیعی است اگر دستگاهی با قدرت در مقابل فتنه کران عمل کند مورد هجمه قرار می‌گیرد، زیرا آن‌ها بیکار نمی‌مانند. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

هجمه به دستگاه قضا

پور مختار در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

مواضع روشن، شفاف و انقلابی ریاست دستگاه قضا علت همجه‌های اخیر

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: هجمه‌های اخیر علیه دستگاه قضا و رئیس آن به مواضع روشن، شفاف و انقلابی ریاست این دستگاه منتهی می‌شود و بالاخره در این جایگاه همین توقع هم شکل می‌گیرد و این خود باعث خوشحالی نیرو‌های دلبسته به انقلاب خواهد شد و از طرفی افرادی از این مواضع یا ضرر می‌کنند و یا خیلی خوشحال نمی‌شوند. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

هجمه به دستگاه قضا

فضائلی در گفت‌وگو با میزان:

هجمه ها به دستگاه قضا بدلیل ایستادگی و نفوذ ناپذیری در برابر جریان‌های منحرف و ضد انقلاب است

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه‌ای گفت: طیف‌ها و جریان‌هایی که در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی و سیاسی و فرهنگی جهت‌گیری‌های کلان نظام جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند و با آرمان‌های این نظام سرستیز دارند، قوه قضائیه را آماج حملات خود قرار می‌دهند؛ چرا که دستگاه قضائی در خط مقدم مقابله با این قبیل طیف‌ها و جریان‌های آلوده و نقش آفرین در فتنه 88 قرار دارد. (مشروح خبر را اینجا بخوانید)

هجمه به دستگاه قضا

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان:
 
دستگاه قضایی با استقامت، صلابت و قاطعیت راه پر افتخار خود را ادامه می‌دهد
 
حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یکی از پیچیده‌ترین شیوه‌های جنگ روانی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی، نشر و اشاعه اکاذیب و افتراء می‌باشد و آنان بدین وسیله می‌کوشند تا به صورتی مرموز و نا محسوس پایه‌های استوار نظام اسلامی را سست کنند و مردم را نسبت به مسئولین بدبین سازند.
 
هجمه به دستگاه قضا
 
وی یادآور شد: دستگاه قضایی با استقامت، صلابت و قاطعیت راه پر افتخار خود را ادامه خواهد داد و هرچه هجمه‌ها و فشار‌ها افزایش یابند ما به حقانیت مسیر خود بیش از پیش ایمان خواهیم یافت.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *