بازیگر مطرح تلویزیون چهار ماه بستری می‌شود/صدرنشینی یک فیلم ترسناک در هالیوود/نگاهی به تجربه تماشای تئاتر کوریولانوس+عکس

16:25 - 10 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۰۲۹
دهمین روز از پاییز سال 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین وضعیت جسمی "حسین محب اهری" اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، دهمین روز از پاییز سال 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین وضعیت جسمی "حسین محب اهری" اشاره کرد.

حضور پرویز فلاحی پور در سریال کهنه سرباز و همبازی شدن وی با رزیتا غفاری از دیگر اخبار مهم در حوزه تلویزیون و صدا و سینما در روز دوشنبه بود.

انتشار باکس آفیس هالیوود و صدرنشینی دوباره فیلم سینمایی "آن" مهم‌ترین خبر سینمایی هالیوود بود. این فیلم بالاتر از فیلم های "ساخت امریکا" و "مردان پادشاه" ایستاد.

حسین محب اهری

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلوزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر در منزل هستم اما از شنبه به بیمارستان می روم و به مدت 4 ماه در بیمارستان بستری بوده و سه ماه آن را در موقعیت ایزوله به سر خواهم برد.

وی ادامه داد: این روزها برای عفونتی که در بدنم جریان دارد و جلوگیری از آن آنتی بیوتیک های قوی مصرف می کنم و این داروها من را بسیار ضعیف کرده است و توانم را از دست داده ام.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

کوریولانوس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تئاتر و عرصه هنرهای نمایشی در سالیان اخیر به شدت تحت الشعاع نگاه گیشه محور بوده و بزرگان تئاتر برخلاف شعارهایشان هر یک به این روند اشتباه دامن زده‌اند.

روندی که بدون شک در درجه اول به نابودی و تحت فشار بودن گروه‌های جوان تئاتری انجامیده است. متاسفانه تئاتر دولتی و سالن های دولتی تئاتر هم مسموم به این بیراهه شده و در سراب فروش بیشتر، همه چیز از جمله معنا را قربانی کرده‌اند.

عصر تجربه نگاهی نوپا به عنصر تجربه‌گرایی و خلاقیت است که در زمانه حال غنیمت شمرده می‌شود. این نام یعنی عصر تجربه رپرتوار یا بازنمایش آثاری است که که پیشتر اجرا شده‌اند ولی بسته به زمانه خود به خوبی مورد توجه قرار نگرفته‌اند و حالا بار دیگر با حمایت تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌روند.

نمایش کوریولانوس نوشته حامد اصغرزاده و جواد ابراهیمی‌نژاد برگفته از نمایشنامه‌ای با همین نام به قلم ویلیام شکسپیر است که توسط حامد اصغرزاده کارگردانی هم شده است. شاید اگر در انتظار بازخوانی نمایشنامه اصلی شکسپیر باشید در انتهای نمایش کمی سرخورده شوید اما اگر به قصد تجربه‌ای تازه پا به سالن گذاشته باشید بدون شک این اتفاق برای شما خواهد افتاد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

باکس آفیس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با وجود افت کلی گیشه با اعلام صدرنشینی فیلم وحشتناک "آن" منتشر شد.

فیلم سینمایی "آن" بار دیگر و بعد از یک هفته قرارگرفتن در رتبه دوم، به جایگاه اول باکس آفیس هالیوود تکیه بزند. این فیلم هفته گذشته تحت تاثیر اکران فیلم مردان پادشاه سقوط کرده بود.

فیلم سینمایی "ساخت امریکا" بالاخره اکران شد تا بار دیگر "تام کروز" خود را در گیشه هالیوود بیازماید. وی با این فیلم طی اولین هفته به رتبه دوم رسید تا در رقابت با فیلم موفق مردان پادشاه به پیروزی برسد.

فیلم سینمایی "آن" از 8 سپتامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینمای هالیوود آغاز کرده و پس از چهار هفته توانسته با فروشی معادل 17.3 میلیون دلار در رتبه اول بایستد. این فیلم در امریکا کلاً 291 میلیون دلار فروخته است.

"آن" یک فیلم ترسناک بر اساس رمانی به همین نام از استفن کینگ است. این فیلم بیانگر داستان هفت کودک از شهر دری در ایالت مین آمریکا است که از که در اثر مواجهه با شخصیتی ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

در شهر دری از ایالت مین در تابستان سال ۱۹۸۹ یک گروه از نوجوانان معروف به "باشگاه بازندگان" مبارزه با موجودی فناناپذیر و تغییر شکل دهنده که مسئول ناپدید شدن ده‌ها تن از کودکان شهر است را آغاز می‌کنند که این خود منجر می‌شود آنها ذات درونی خود را آشکار کنند.

۷ مارس ۲۰۱۷، عنوان این فیلم توسط استفن کینگ، بخش اول-باشگاه بازندگان اعلام شد. "آن" در سال ۲۰۱۷ نامزدی دریافت جایزه تریلر طلایی را برای بهترین فیلم ژانر وحشت کسب کرد؛ که در نهایت آن را به دست آورد.

"آندرس بوسچیتی" کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و "چیس پالمر" به همراه "چری فوکونگا" نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.

بیل سارسگارد، فیلن وولفگارد، سوفیا لیلیز، خاویر بوتت، نیکولاس همیلتون و مگان کارپنتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

با کهنه سرباز به تلویزیون می‌آیم/سعی می‌کنم نقش حشمت در شهرزاد تکرار نشود

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های کنونی خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر فیلمبرداری فصل سوم شهرزاد را پشت سر می‌گذاریم و به زودی زمان پخش این فصل نیز بعد از پایان فصل دوم اعلام خواهد شد.

وی درباره سایر آثاری که در آنها به ایفای نقش خواهد پرداخت، افزود: واقعیت شهرزاد پروژه سنگینی است و اجازه کار در سایر آثار را به ما نمی‌دهد اما به تازگی و بعد از اتمام فصل دوم شهرزاد برای بازی در مجموعه دیگری قرارداد جدیدی را ثبت کرده‌ام.

بازیگر سریال شهرزاد درباره این سریال اذعان کرد: این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی "احمد زالی" و کارگردانی "محمد محمودزاده" برای پخش در تلویزیون سراسری ایران آماده خواهد شد. سعی کرده‌ام تا در این سریال نقشی کاملاً متفاوت را بازی کنم تا به لحاظ تکنیکی از نقشم در شهرزاد مجزا باشد و نقش حشمت تکرار نشود.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

رابرت دنیرو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اولین تصاویر از حضور رابرت دنیرو و جوی پسیو در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد.

فیلم سینمایی "ایرلندی" به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" و بازی "رابرت دنیرو" و آل‌پاچینو" در سکوت خبری به مرحله تولید رسید.

ایرلندی هفتمین همکاری دنیرو با اسکورسیزی بوده که در سال آینده میلادی اکران می‌شود. این فیلم اخبار و حاشیه‌های متنوعی را به دنبال داشته است.

همکاری پاچینو و دنیرو همواره برای تمامی هواداران سینما جالب بوده و هست. این دو پیش از در فیلم‌های موفقی همچون پدرخوانده و مخمصه همکاری مشترک داشته‌اند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *