لزوم تعامل بین دستگاهی برای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمان

11:04 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۱۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به استفاده از ظرفیت همه سازمانهای ذیربط بر لزوم وجود تعامل بین دستگاهی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد.
لزوم وجود تعامل بین دستگاهی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمان، ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت همه سازمان‌های ذیربط بر لزوم وجود تعامل بین دستگاهی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد.

این مقام قضایی تأکید کرد: لزوم وجود تعامل بین دستگاهی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمان

سید امیر مرتضوی با اشاره به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی بر تشکیل کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم در حوزه بهداشت و درمان گفت: در این کمیسیون ضمن بررسی موضوعات به صورت تخصصی و آسیب شناسی، می‌بایست راهکار‌های کاربردی در این زمینه تبیین نمود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی با تبیین سه ویژگی پیشگیری، یعنی عالمانه بودن، وجود مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های ذیربط و وجود اعتقاد و باور به اصل پیشگیری از کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های مؤثر در حوزه بهداشت و درمان خواست تا در زمینه پیشگیری از جرم در این حوزه تعامل و همکاری لازم را با این کمیسیون داشته باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *