حسام‌الدین سراج و آلبومی ماندگار در وصف امام حسین(ع) و عاشورا/با اشعاری از قزوه ، کافی و درویش

12:00 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۱۶۵
"حسام الدین سراج" خوانندگی آلبوم "وداع" را بر عهده داشته و ملودی های آن توسط سید محمد میرزمانی ساخته شده است، آلبوم "وداع" شامل دو بخش است که هر دو بخش آن، از 8 قطعه موسیقی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آلبوم موسیقی "وداع" با خوانندگی "حسام الدین سراج" یکی از موفق ترین آلبوم های موسیقی عاشورایی در موسیقی مذهبی به شمار می رود.

"حسام الدین سراج" خوانندگی این آلبوم بر عهده داشته و ملودی های آن توسط سید محمد میرزمانی ساخته شده است، آلبوم "وداع" شامل دو بخش است که هر دو بخش آن، از 8 قطعه موسیقی تشکیل شده است.

حسام‌الدین سراج
اشعار آلبوم موسیقی "وداع" توسط علیرضا قزوه، غلامرضا کافی، ابراهیم درویش و عمان سامانی سروده شده است.

"غریب آشنا"، "آیینه عشق"، "گریه خون"، "غریبه"، "راز"، "یک دل و یک یار"، "سرخیل مستان"، "سر حق" و" شوخ شیرین" چند قطعه از آلبوم "وداع" را که در مدح کاروانیان کربلا تولید شده است را تشکیل می دهند.

در این آلبوم موسیقی عاشورایی همچنین قطعه هایی در وصف "امام حسین(ع)" و "حضرت علی‌اکبر(ع)" تولید شده است.

بهزاد فروهری نی، کوروش بابایی کمانچه، مجید اخشابی سنتور، جمال جهانشاه عود، مسعود حبیبی دف، ناصر رحیمی فلوت، محمدحسین ‌پور‌معین کلارینت، ارسلان کامکار ویولن و ویولا، مازیار ظهرالدینی و همایون رحیمیان ویولن، عماد نکویی ویولا، کریم قربانی ویولنسل، علیرضا خورشیدفر کنترباس، محمود منتظم‌صدیقی و کوروش بزرگ‌پور ضربی و کوبه‌ای نوازندگان این آلبوم موسیقی را تشکیل می دهند.

حسام‌الدین سراج

آلبوم موسیقی "وداع" در سی امین روز از آبان سال 94 بار دیگر  منتشر شده و در اختیار علاقمندان موسیقی عاشورایی قرار گرفت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *