دایی: مثل آب خوردن سر تیم ما را بریدند/ اگر پنالتی که به ضرر ما گرفته شد درست نبود، زرگر باید داوری را کنار بگذارد

21:32 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من شرط گذاشتم اگر پنالتی درست بود من دیگر کنار نیمکت نمی‌ایستم اگر پنالتی درست نبود زرگر باید داوری را کنار بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی ،علی دایی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر تیم صدرنشین پارس جنوبی جم اظهار داشت: فوتبال خیلی خوبی را انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم که گل نشد در نیمه دوم کل بازی دست ما بود. آمده‌ بودیم که برنده شویم به خواسته‌مان رسیده بودیم.

وی افزود: متاسفانه عین آب خوردن سر تیم ما را بریدند، هفت امتیاز از 3 بازی را که گرفته بودیم از ما گرفتند. تیم ما بعد از این برد می‌توانست به رتبه چهارم بیاید اما اکنون به رتبه هفتم و هشتم رسیده است. چه کسی باید جوابگو باشد و به این مسائل رسیدگی کند؟ من به هیچ عنوان نمی‌خواستم درمورد داوری‌ها حرف بزنم. در بازی اکسین پنالتی ما گرفته نشد و همان توپ آمد و درون دروازه ما قرار گرفت در بازی با پدیده هم یک پنالتی الکی برای حریف گرفتند آن هم در صورتی که روند بازی به نفع ما بود. امروز هم داوری شاهکار بود. به وجدان‌های بیدار احسن می‌گویم که هیچوقت نمی‌خوابند و بیدار خواهند ماند.

سرمربی سایپا معتقد است که بازی را به سود حریف درآورده‌اند و پنالتی درست نبوده گفت: بازیکن ما توپ را زده است اما مگر می‌شود اینگونه باشد به این ترتیب فوتبال تبدیل به بسکتبال می‌شود و هر تیمی 9 یا 10 گل می‌زند نمی‌دانم داور در آن صحنه زاویه دید داشت یا نه اما من از کنار بخوبی صحنه را دیدم. علیاری بازیکن ما هم توپ را زد اما داور پنالتی گرفت. توپ داشت به سمت دروازه ما می‌آمد که حتما به آن ضربه‌ای خورد و توپ راهی کرنر شد. دست داور درد نکند به او خسته نباشید می‌گویم او باید قضاوت‌های خیلی سطح بالایی انجام دهد و حتما حقش را خورده‌اند.

دایی درمورد اینکه علیاری بازیکن تیمش به شدت عصبانی بود، تصریح کرد: چرا عصبانی نباشد در بازی با اکسین پنالتی ما گرفته نشد و گل خوردیم. در بازی با پدیده روی حریف فشار می‌آوردیم که یک توپ از 300 متری به کتف بازیکن من خورد و داور پنالتی گرفت امروز هم در دقیقه 90 داور پنالتی گرفت. چه چیزی می‌توانیم بگویم چه چیزی دارم که بگویم مگر می‌شود همه چیز به ضرر ما باشد. برای ما پنالتی نمی‌گیرند اما برای حریفان به راحتی آب خوردن پنالتی می گیرند. در جریان بازی اوت ما را به سود حریف می‌گیرند نمی‌دانید داخل زمین چه خبر بود. عین آب خوردن برای حریف پنالتی گرفتند و زحمات یک تیم را با یک سوت به هدر دادند. تیم ما جوان است ما این تیم را برای سال‌های آینده ساختیم با این شرایط این تیم نابود می‌شود. آقای زرگر داور مسابقه می‌خندند. من شرط گذاشتم اگر پنالتی درست بود من دیگر کنار نیمکت نمی‌ایستم اگر پنالتی درست نبود او باید داوری را کنار بگذارد.

وی تصریح کرد: حالا ببینیم زرگر داوری را کنار می‌گذارد؟ چرا مدام در بازی‌های ما این اتفاق می‌افتد. من همیشه باید ساکت بنشینم و درمورد داروی حرفی نزنم تا سر  تیم مرا ببرند. در سه بازی سر تیم من را بریدند. من این چیزها را نمی‌فهمم در مغز من نمی‌گنجد.

سرمربی سایپا درمورد اینکه باشگاه به این داوری اعتراض می‌کند یا خیر، تاکید کرد: مدیریت باشگاه در  این مورد باید تصمیم بگیرد اما مگر اعتراض کنیم جه اتفاقی می‌افتد؟ اگر قرار است لال شویم و حرفی نزدیم اینگونه می‌شود که سه امتیاز بازی را گرفته‌ایم اما در دقیقه 90 برای حریف پنالتی می‌گیرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *