رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قاهره به دنبال اصلاحات اقتصادی عمیق در ساختار خود است

1:46 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۵۵۵
رئیس جمهوری مصر در سخنرانی خود در سازمان ملل از کشورهای اسلامی خواست که سوء برداشتهایی که منجر به تفسیر ایدئولوژی تروریسم از اسلام میشود را اصلاح کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل ،عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که قاهره به دنبال اصلاحات اقتصادی عمیق در ساختار خود است.

وی در این سخنرانی از کشورهای اسلامی خواست که سوء برداشتهایی که منجر به تفسیر ایدئولوژی تروریسم از اسلام می‌شود را اصلاح کنند.

ژنرال السیسی به موضوع اسرائیل-فلسطین هم پرداخت و به جای انتقاد از اسرائیل، از گروههای فلسطینی خواست که اختلافات را کنار بگذارند و با هم متحد باشند و مواضع خود را یکسان کنند.

رئیس جمهوری مصر روز گذشته در حاشیه مجمع عمومی برای اولین بار به صورت علنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و رایزنی کرده بود.

السیسی با اشاره به توافق 1979 مصر-اسرائیل از هر دو طرف خواست که از این تجربه عالی استفاده کنند و فرصت صلح را از دست ندهند.

وی با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت که ما میتوانیم یک برگ دیگر از صلح را بسازیم.

وی همچنین گفت که مصر از یک دولت مستقل فلسطینی براساس مرزهای پیش از سال 1967 کاملا حمایت میکند.

رئیس جمهور مصر در ادامه سخنرانی خود به دیگر بحرانهای منطقه از جمله سوریه و لیبی و همچنین تلاشهای کشورش برای مبارزه با تروریسم اشاره کرد.

ژنرال السیسی از اصلاحات مذهبی در منطقه به عنوان بخشی از طرح مبارزه با تروریسم یاد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *