ترس و وحشت در فضای مجازی/صفحه اجتماعی جان یک دختر را گرفت+عکس

21:30 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۲۹۰
فیلم سینمایی "درخواست دوستی" به کارگردانی "سیمون ورهوفن" 22 سپتامبر یعنی جمعه همین هفته اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "درخواست دوستی" به کارگردانی "سیمون ورهوفن" 22 سپتامبر یعنی جمعه همین هفته اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

یک دانشجوی محبوب دانشکده در فضای مجازی و در یک شبکه اجتماعی، درخواست دوستی عجیبی را می پذیرد اما اتفاقات شیطانی به زودی به سراغش می آید.

شیطان بر می‌خیزد

متیو بالِن و فیلیپ کاچ نگارش فیلمنامه این اثر در ژانر وحشت و جنایی را بر عهده داشته و کمپانی برادران وارنر پخش فیلم سینمایی "درخواست دوستی" را انجام خواهد داد.

آلیسیا دبنم کری، بریت مورگن، ویلیام مسلی، کانر پائولو و شان مارکت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شیطان بر می‌خیزد

این فیلم داستان دوستی‌های اینترنتی را روایت می‌کند. در این فیلم نقش اول پس از رد کردن درخواست دوستی در فیس بوک به سراغ آن فرد رفته و به شلکی فجیع وی را قطعه قطعه می‌کند.

سیمون ورهوفن پیش از این آثار اجتماعی فراوانی را ساخته و این فیلم از معدود آثار ژانر وحشت او محسوب می‌شود. از دیگر آثار وی می‌توان به الماس شهر برن و مردان در شهر یک و دو اشاره کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *