مردان پادشاه جمعه اکران می‌شود/بازگشت هیجان انگیز فیلم‌های اکشن+عکس

10:00 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۲۷۶
فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" به کارگردانی "جین گولدمن" از جمعه همین هفته اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکا آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" به کارگردانی "جین گولدمن" از جمعه همین هفته اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکا آغاز می‌کند.

فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" ادامه بر نسخه اولیه "کینگزمن-سرویس مخفی" ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ در امریکای شمالی اکران خود را آغاز خواهد کرد.

کینگزمن، شورای زرین

اِگزی و مرلین شخصیت‌های اصلی این فیلم عازم امریکا می‌شوند تا با «استیتزمن» متحد شوند، زیرا ستاد کینگزمن توسط مغز متفکری به نام «پاپی» از بین رفته و نابود شده است. این بخشی از داستان قسمت دوم این فیلم پروفروش در سال ۲۰۱۵ است.

همچون نسخه اول این فیلم را نیز "متیو وان" بر اساس فیلمنامه "جین گولدمن" کارگردانی کرده است.

"کینگزمن، شورای زرین" کمدی اکشن جاسوسی محصول مشترک امریکا و انگلستان است که داستان جاسوس بازی سرویس‌های مخفی جاسوسی را روایت می‌کند.

کینگزمن، شورای زرین

تارون اگرتون در نقش گری «اگزی» آنوین؛ جولین مور در نقش پاپی، تبه کار اصلی؛ هالی بری در نقش جینجر، یکی از مأمورین استیتزمن؛ مارک استرانگ در نقش مرلین؛ کالین فرث در نقش هری هارت؛ سوفی کوکسون در نقش راکسَن «راکسی» مورتون و پدرو پاسکال در نقش جک دنیلز به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری این اثر ۱۵ می ۲۰۱۶ آغاز شد و قرار است ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ توسط کمپانی فاکس در سطح جهانی اکران و پخش شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *