بخشنامه جهانگیری برای كاهش ترافيك نيمه اول مهر/ تأخير يك ساعته كارمندان مجاز تلقی شود

14:50 - 27 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۰۴۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای از کلیه وزاتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی خواست به منظور مدیریت تقاضای سفر‌های شهری در معابر اصلی و شریانی شهر تهران؛ از اول تا پانزدهم مهرماه سالجاری تاخیر کارمندان خود تا ساعت ۹ صبح را مجاز تلقی نمایند.

جهانگیریبه گزارش گروه سیاسی ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئيس‌جمهور در بخشنامه‌ای از كليه وزاتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات و شركت‌های دولتی خواست به منظور مديريت تقاضای سفرهای شهری در معابر اصلی و شريانی شهر تهران؛ از اول تا پانزدهم مهرماه سالجاری تاخير كارمندان خود تا ساعت 9 صبح را مجاز تلقی نمايند.

همچنین، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت گفت: شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفر های شهری و تا دو هفته‌ای که برای برقراری کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه می رسانند زمان لازم است، درخواست کردند که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.

دبیرهیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می شود

حاجی میرزایی افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *