بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم نتیجه گرفتیم/ بعد از لیگ جهانی، فشار زیادی را تحمل کردیم

17:35 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: در ژاپن هم یکی از برنامه‌های ما رفتن روی سکو بود اما بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم عمل کردیم.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان اظهار داشت: تیم ملی والیبال این آمادگی را به لحاظ ذهنی داشت که بتواند عملکرد خوبی در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان داشته باشد.

وی ادامه داد: بعد از لیگ جهانی تلاش کردیم در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان کم‌نقص‌تر ظاهر شویم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. در ژاپن هم یکی از برنامه‌های ما رفتن روی سکو بود اما بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم عمل کردیم.

مربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: این مسابقات به قدری سخت بود که جدول فاقد نظم بود. چون تیم‌ها همدیگر را سورپرایز می‌کردند به گونه‌ای که تیم‌ها همدیگر را شکست می‌دادند و با هر بازی رده‌بندی تیم‌ها تغییر می‌کرد. تا امروز که روز آخر مسابقات بود هم رده‌بندی تیم‌ها مشخص نبود.

اکبری با اشاره به این که بعد از لیگ جهانی فشار زیادی روی کادر فنی بود، گفت: همه این فشارها را تحمل کردیم و تلاش کردیم بیشتر از آن که در رسانه‌ها پاسخ منتقدان باشیم کار و تلاش کنیم.

وی در پایان در مورد این که چرا بازیکنان بیشتری از کشورمان جزو برترین‌های مسابقات انتخاب نشد، خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات، نماینده فدراسیون جهانی از من عذرخواهی کرد و گفت که معروف و غفور می‌توانستند جزو برترین‌ها باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *