رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نخستین شکست پرسپولیس در لیگ هفدهم مقابل پیکان/ تیم دوم برانکو نمره قبولی نگرفت و به صدر نرسید

20:00 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۶۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان با برتری شاگردان جلالی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های پرسپولیس و پیکان در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان جلالی به پایان رسید.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی طارمی و گادوین منشا به میدان رفت.

پیکان هم با ترکیب پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مرتضی آقاخان، مهدی مومنی و افرانگ دافه بازی کرد.

نیمه اول:

گل(دقیقه4): مرتضی آقاخان روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه تیم پرسپولیس با یک ضربه فنی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 12: مرتضی آقاخان در حرکتی انفرادی، با عبور از شجاع خلیل زاده شانس خوبی برای ثبت گل دوم خود داشت که با بی دقتی ضربه‌اش را به سمت کنار دروازه بیرانوند زد.

دقیقه 22: اولین فرصت جدی پرسپولیس روی ارسال شایان مصلح و اشتباه مدافعان پیکان در دفع توپ، با ضربه ناقص مهدی طارمی همراه شد که دروازه بان پیکان در دو مرحله با کمک مدافع تیمش آن را دفع کرد.

دقیقه 43: پاس منشا برای طارمی در محوطه جریمه فرصت خوبی برای این مهاجم فراهم کرد که پرس شدید مدافعان پیکان مانع از ضربه نهایی طارمی شد. در ادامه تماشاگران اعتقاد به برخورد توپ به دست مدافع پیکان را داشتند که فغانی و کمکش دستور به ادامه بازی دادند.

دقیقه 45: روی کرنر ارسالی فرشاد احمدزاده، فرصتی برای ضربه آکروباتیک نصیب شجاع خلیل زاده شد که ضربه او با کمترین اختلاف و به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

نیمه دوم:

دقیقه 65: ارسال خوب از شایان مصلح با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد که دروازه بان پیکان با واکنشی فوق العاده آن را مهار و در ادامه تنها یک کرنر نصیب پرسپولیس شد.

دقیقه 69: ارسال شایان مصلح اینبار برای مهدی طارمی با ضربه سر این مهاجم درحالی راهی اوت شد که دروازه تیم پیکان خالی بود.

دقیقه 76: یک حرکت فوق العاده از مثلث مسلمان، گادوین منشا و در نهایت علیپور، فرصتی ایده آل و تک به تک برای او فراهم کرد که بعد از عبور از دروازه‌بان پیکان ضربه‌اش را از زاویه بسته به تیرک دروازه کوبید.

دقیقه 88: ارسال مسلمان برای احمدزاده و توپی که در یک رفت و برگشت به خود این بازیکن در شش قدم رسید با ضربه بی دقت شماره 10 سرخپوشان از بالای دروازه راهی اوت شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *