رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهادت کودک خردسال به بهانه شرک و ارتداد از دین!

14:56 - 25 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۲۳۱
تروریست‌های داعشی با انجام اقدامات تروریستی بین شهروندان غیر نظامی و کودکان تنها تلاش دارند انتقام شکست‌های پی‌در‌پی استان نینوا را از مردم غیر مسلح بگیرند.

مشرکی که داعشی ها در الناصریه شهیدش کردند!به گزارش گروه فضای مجازی ،اعضای گروه تروریستی وهابی داعش پس از حمله مسلحانه به‌ رستوران فدک، یک خودروی بمب‌گذاری شده را در مرکز ایست و بازرسی فدک در منطقه الناصریه منفجر کردند.

تروریست‌ها با لباس‌های نظامی وارد رستوران «فدک» درغرب‌استان ذی‌قار واقع در جنوب عراق شدند و سپس به تیراندازی کورکورانه به سمت کسانی که در داخل رستوران بودند، اقدام کردند.

داعشی‌ها پس از این حادثه، به مرکز ایست‌وبازرسی‌فدک‌ حد فاصل بین ذی‌قار و المثنی حمله و یک خودرو را در آن منفجر کردند که بر اثر این اقدامات تروریستی ۵۰ شهروند عراقی شهید و ۸۰ نفر زخمی شدند.

ساعتی پس از این جنایت داعش اعلام کرد اعضای این گروه وهابی گروهی عظیم از مشرکین و مرتدین را به قتل رسانده است، ادعایی که کاربران عراقی با منتشر کردن تصاویر برخی از شهدای این جنایت از داعشی‌ها پرسیدند یک کودک خردسال به چه چیزی ارتداد و شرک دارد؟

آری تروریست‌های داعشی با انجام اقدامات تروریستی بین شهروندان غیر نظامی و کودکان تنها تلاش دارد انتقام شکست‌های پی در پی استان نینوا را از مردم غیر مسلح بگیرند.

 

 

 

 

 

منبع: دفاع پرس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *