فروزان: پا به پای پرسپولیس برای حضور در صدر جدول پیش می‌رویم/ استقلال فشار زیادی روی ما آورد

23:16 - 24 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۰۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:پا به پای پرسپولیس برای حضور در صدر جدول پیش می‌رویم

به گزارش گروه ورزشی ، محسن فروزان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: برای ما که در کورس بالای جدول حضور داریم، این یک پیروزی خوب بود. خدا را شکر توانستیم در بالای جدول بمانیم، پا به پای پرسپولیس پیش برویم تا در صدر جدول بمانیم.

وی افزود: در نیمه دوم، استقلال فشار زیادی به ما وارد کرد و بازی پُرفشاری را بردیم. این پیروزی را به هواداران استان بوشهر و مردم جم تقدیم می‌کنم. هر چه در توان‌مان بود انجام دادیم و ان‌شاءالله این برد مبارک آنها باشد.

دروازه‌بان پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که رمز موفقیت پارس جنوبی در این فصل چیست، گفت: آقای تارتار روز اول به همه بچه‌ها گفت اینجا اولویت، تیم است و هر کسی دنبال این است که نفر اول باشد، ساکش را جمع کند و برود. به نظرم اتحاد، همدلی و رفاقت بین اعضای تیم، برگ برنده ما است. همین باعث می‌شود که بازیکنان ما 90 دقیقه پشت هم می‌دوند و بهترین بازی را ارائه می‌دهند.

فروزان در این باره که محبوبیت زیادی میان مردم شهرستان جم دارد، گفت: مردم لطف دارند و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم. از آنها به خاطر حمایت از من تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *