تأکید انصارالله و کنگره مردمی یمن بر اتحاد علیه متجاوزان

18:59 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۶۰۸
رهبران انصارالله و حزب کنگره ملی مردمی طی دیدار با یکدیگر بر ضرورت ادامه یافتن شراکت و اتحاد علیه متجاوزان سعودی تأکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، یک منبع رسمی در یمن از نشست مشترک میان رهبران عالی انصارالله و کنگره مردمی یمن که تحت رهبری «علی عبدالله صالح» است خبر داد.

بنا بر اعلام شبکه المیادین، طرفین در این دیدار، با شفافیت کامل اختلافات و مسائل اخیر را بررسی و بر ضرورت ادامه یافتن اتحاد و همبستگی میان خود تأکید کردند.

در همین حال «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز در گفت‌و‌گو با شبکه المسیره، بر ضروت ادامه یافتن نشست‌های مشترک با رهبران حزب «کنگره مردمی» که تحت رهبری علی عبدالله صالح است، تأکید کرد.

او گفت: نشست مشترک بین رهبران عالی انصارالله و کنگره مردمی با هدف وحدت جبهه داخلی باید ادامه یابد تا آغازی برای گفت‌و‌گو و از بین بردن سوءتفاهمات و مشکلات باشد.

عبدالسلام افزود: این نشست‌ها به نفع ثبات داخلی و در راستای شراکت ملی و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد است.

پیش از این «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی یمن اعلام کرده بود که اختلافاتی که میان جنبش «انصارالله» و حزب «المؤتمر الشعبی العام» بود، تا حد زیادی مهار شده است.

البخیتی به خبرگزاری «اسپوتیک» روسیه گفته بود که توافق‌هایی میان انصارالله و حزب المؤتمر شکل گرفته و برای حل اختلافات کافی است و این دو به میانجیگری دیگران نیاز ندارند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *