تردد کامیونت های توزیع مواد غذایی در سطح شهر ممنوع شد/ ارائه پیشنهاد فعالیت شناور کارمندان در مهرماه

10:49 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۳۱۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ممنوعیت تردد کامیونت ها در سطح شهر تهران تا دو هفته نخست مهرماه خبرداد.

تردد کامیونت های توزیع مواد غذایی در سطح شهر ممنوع شد/ ارائه پیشنهاد فعالیت شناور کارمندان در مهرماهبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن پورسید آقایی با حضور در ششمین جلسه از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع حمل و نقل عمومی شهر تهران معضل اساسی در پایتخت است.

وی افزود: پیکره تهران برای حل مشکل ترافیک و حمل و نقل عمومی باید جراحی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بازگشایی مدارس و مهر ماه را نخستین آزمون برای شهرداری تهران دانست و تصریح کرد: پیش از اینکه بخواهم به عنوان معاون شهردار تهران منصوب شوم، پیشنهاد تشکیل ستاد مهر را به شهردار تهران ارائه کردم.

پورسید آقایی ادامه داد: هفته گذشته جلسه ای با حضور شهردار تهران و مسئولان راهنمایی و رانندگی و سایر بخش ها تشکیل و اقدامات مورد بررسی قرار گرفت.

وی ساماندهی سرویس مدارس را یکی از اقدامات شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم قبل از شروع سال، وضعیت سرویس مدارس مشخص و برچسب های سرویس ها در اختیار رانندگان قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: 2 هفته اول مهر ماه، شاهد اوج ترافیک در پایتخت خواهیم بود.

پورسید آقایی از ممنوعیت تردد کامیونت های توزیع مواد غذایی در دو هفته نخست مهرماه خبرداد و گفت: یکی از معضلات ترافیکی ما در صبح ها، تردد کامیونت های توزیع مواد غذایی در سوپر مارکت ها بوده است. تصمیم گیری شده که در دو هفته نخست مهر ماه، تردد خودروها در محدوده زوج و فرد ممنوع شود و این خودروها از ساعت 5 و 30 تا 10 و 30 دقیقه صبح نتوانند در سطح شهر فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به پیشنهاد ارائه شده به دولت در رابطه با شناور شدن ساعت فعالیت کارمندان اذعان کرد: پیشنهاد شده که در دو هفته نخست مهرماه، شرایط برای حضور شناور کارمندان در محل کار فراهم شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ممنوع شدن فعالیت های عمرانی در سطح شهر تهران بیان کرد: از 20 شهریور تا دو هفته نخست مهرماه، فعالیت های عمرانی در اطراف مدارس ممنوع خواهد بود.

پورسید آقایی در خصوص فعالیت ستاد مهر اظهارکرد: ستاد مهر در سطح شهرداری مناطق نیز تشکیل شده و در کنار فعالیت ها در شهرداری مرکز، اقداماتی نیز در سطح مناطق صورت می گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *