چرا با «ارتش سلفی‌بگیران» برخورد نمی‌‌شود؟/ میکسدزون جای عکس گرفتن نیست + عکس

11:03 - 15 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۳۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حضور جماعت سلفی بگیر با هر سن و سالی در میکسدزون به مسئله‌ای تکراری برای خبرنگاران و حتی بازیکنان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، اوج غیر حرفه‌ای‌گری و هرج و مرج را می‌شود بعد از پایان هر بازی فوتبال در میکسدزون ورزشگاه آزادی مشاهده کرد، جایی که باید محل کار خبرنگاران باشد اما عملا به آتلیه‌ عکاسی جذاب برای «ارتش سلفی‌ بگیر» تبدیل شده است.

در تمام دنیا میکسدزون ورزشگاه‌ها محلی برای تهیه مصاحبه و گزارش برای خبرنگاران است و بازیکنان هم ملزم به حضور در این قسمت از ورزشگاه هستند. اما در ایران و مخصوصا ورزشگاه آزادی داستان کاملا متفاوت است. حضور جماعت سلفی بگیر با هر سن و سالی در این منطقه به مسئله‌ای تکراری برای خبرنگاران و حتی بازیکنان تبدیل شده است.

نکته اینجاست، در جایی که خبرنگاران با آی‌دی کارت برای حضور در ورزشگاه و محل کارشان چندبار کنترل می‌شوند چطور در هر بازی تعداد زیادی از مردم عادی و غیر خبرنگار در محل کار اصحاب رسانه حضور پیدا می‌کنند و بدون هیچ مشکلی عکس یادگاری می‌گیرند؟ چطور ماموران امنیتی که سختی‌ها و محدودیت‌های فراوانی را برای اصحاب رسانه ایجاد می‌کنند هیچ برخورد جدی با ارتش سلفی‌بگیر نمی‌کنند؟

واقعا جا دارد برای یکبار هم که شده مسئولان و مدیران فکری به حال این معضل حل نشدنی ورزشگاه آزادی بکنند. این در شرایطی است که قطعا با یک تدبیر ساده می‌شود مقابل این هرج‌ومرج وحشتناک ورزشگاه آزادی ایستاد تا هم خبرنگاران بتوانند کار حرفه‌ای خود را انجام بدهند و هم بازیکنان در یک فضای بدون تنش و استرس از ورزشگاه خارج شوند.

 چرا با «ارتش سلفی‌بگیران» برخورد نمی‌‌شود؟/ میکسدزون جای عکس گرفتن نیست + عکسچرا با «ارتش سلفی‌بگیران» برخورد نمی‌‌شود؟/ میکسدزون جای عکس گرفتن نیست + عکسچرا با «ارتش سلفی‌بگیران» برخورد نمی‌‌شود؟/ میکسدزون جای عکس گرفتن نیست + عکسچرا با «ارتش سلفی‌بگیران» برخورد نمی‌‌شود؟/ میکسدزون جای عکس گرفتن نیست + عکس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *