برنامه‌های 100 ساعته بی‌بی‌سی برای تخریب و شبه‌افکنی علیه مقام معظم رهبری

15:24 - 14 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۱۲۵
تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ حدود ۱۲۶۰ ساعت برنامه داشته که ۵۰۰ ساعت آن سیاسی بوده؛ از ۵۰۰ ساعت مذکور ۱۰۰ ساعت آن به صورت مستقیم به تحریف، تخریب و شبهه‌افکنی علیه مقام معظم رهبری پرداخته است.

برنامه‌های 100 ساعته بی‌بی‌سی برای تخریب و شبه‌افکنی علیه مقام معظم رهبریبه گزارش گروه فضای مجازی ، عبدالله گنجی در کانال شخصی خود نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ حدود ۱۲۶۰ ساعت برنامه داشته که ۵۰۰ ساعت آن سیاسی بوده است. از ۵۰۰ ساعت مذکور ۱۰۰ ساعت آن به صورت مستقیم به تحریف، تخریب و شبهه‌افکنی علیه مقام معظم رهبری پرداخته است و ۵۰ ساعت نیز غیرمستقیم به این موضوع وارد شده‌اند.

این فرایند نشان می‌دهد، رهبری همچنان کانون درگیری نظام سلطه در منازعه و معارضه با انقلاب اسلامی است. علاوه بر آن نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان گرداننده بی‌بی‌سی در برآوردن مطالبات و سیاست‌های دولت انگلیس از اهتمام و انگیزه ویژه‌ای در تولید برنامه برخوردارند. در ۶ ماهه مذکور نقد خاصی علیه روحانی در این رسانه انجام نشده است.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *