اعزام تیم‌های جوانان دارت ایران به ژاپن

14:21 - 13 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۷۶۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی پوشان دارت ایران روز نهم مهر به منظور شرکت در مسابقات جهانی این رشته ورزشی عازم ژاپن خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی ، اردوی یازدهم دارت‌اندازان جوان برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن از روز یکشنبه 19 شهریور ماه در اراک آغاز می‌شود تا چهار نفر اعزامی به این رقابت‌های معتبر در راه آماده‌سازی بیشتر گام بردارند.

حمیدرضا مومنی، سرمربی تیم‌های دارت جوانان (آقایان و بانوان) کشورمان  گفت: خوشبختانه ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و ما تلاش داریم تا پیش از عزیمت به ژاپن، چهار ملی‌پوش اعزامی بتوانند طبق برنامه تمرینات آمادگی را پیش ببرند.

وی در ادامه افزود: دور یازدهم تمرینات از یکشنبه هفته آینده در اراک آغاز می‌شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. سپس از پنجم مهر مرحله نهایی اردو در تهران برگزار می‌شود و ملی‌پوشان روز نهم مهر به منظور شرکت در مسابقات جهانی عازم ژاپن خواهند شد.

مؤمنی در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: این نفرات در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ در رده سنی بزرگسالان حرف نخست را می‌زنند و انگیزه بالایی دارند. کادر فنی یک سال است که بدون هیچ چشمداشتی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان جوان اهتمام می‌ورزد و امیدوارم این تلاش‌ها بتواند در مسابقات جهانی نتیجه بدهد.

ایلیا خشنودی از فارس، امیرعلی میرزایی و دنیز هشتبران از استان تهران و مهشاد عوض‌زاده از استان سمنان، پس از حضور در 10 مرحله اردوی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی کوبه ژاپن انتخاب شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *