تکلیف وزیر کشور برای استانداران هرمزگان و فارس

11:49 - 13 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۶۸۳
وزیر کشور به دنبال وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به دنبال وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در اینستاگرامش نوشت:

« وقوع حادثه غمبار و دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی که باعث جان باختن و مصدومیت تعدادی از این عزیزان شد موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید و مردم عزیز هرمزگان و سراسر کشور را داغدار و اندوهگین کرد. بر همه مسئولان و دست‌اندرکاران لازم است برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دردناکی بازنگری در مقررات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند و با بررسی همه‌جانبه ابعاد این حادثه در سریع‌ترین زمان ممکن، دیگر شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم. همچنین بر استانداران هرمزگان و فارس تکلیف است، تدبیر و راهکارهای لازم را برای کاهش آلام خانواده‌های دانش‌آموزان جانباخته و مجروح این حادثه را به‌کار گیرند. از درگاه خداوند منان صبر جمیل برای خانواده‌های داغدیده و سلامت کامل مجروحان حادثه را مسئلت می‌کنم و این اندوه بزرگ را به مردم ایران تسلیت می‌گویم».

تکلیف وزیر کشور برای استانداران هرمزگان و فارس

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *